Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدامین کجباف سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی ناشنوایان کشور از ۲۸ آذرماه به مدت ۲ روز در اهواز برگزار می شود.

دبیر هیات کشتی خوزستان افزود: این مسابقات در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان برگزار شده و نفرات برتر به اردوی تیم ملی فراخوانده میشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به رقابت های لیگ متمرکز کشتی آزاد باشگاه‌های استان در رده سنی نوجوانان اشاره کرد و گفت: در پایان مرحله رفت این رقابتها که با حضور تیم‌های هیات کشتی بندرامام ، هیات کشتی اهواز، نفت امیدیه ، هیات کشتی دشت آزادگان و هیات کشتی گچساران از استان کهکیلویه و بویر احمد به عنوان تیم میهمان در اهواز برگزار شد، تیم نفت امیدیه با کسب هشت امتیاز تیمی و ۱۴۲ امتیاز مثبت در صدر قرار گرفت.

کجباف افزود: تیم‌های هیات کشتی بندرامام با چهار امتیاز تیمی و ۹۲ امتیاز مثبت و هیات کشتی اهواز با چهار امتیاز تیمی و ۸۷ امتیاز مثبت نیز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

وی همچنین به برگزاری مسابقات کشتی فرنگی لیگ متمرکز باشگاه‌های استان خوزستان در رده سنی نوجوانان اشاره کرد و گفت: این مسابقات در روزهای ۲۰ تا ۲۱ آذرماه در خانه کشتی شماره یک اهواز برگزار خواهد شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 اردوی تیم ملی استان خوزستان رقابت های لیگ کشتی کشتی فرنگی قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۱۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟

ظاهراً تعیین تکلیف طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به مجلس دوازدهم موکول شده است.

به گزارش ایلنا، سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان در چند سال گذشته و وعده‌های نمایندگان مجلس یازدهم، ظاهراً آن‌ها نتوانسته‌اند نظر مثبت اعضای هیات عالی نظارت مجمع تشخیص را جلب کنند و نشست‌هایی که برگزار شده موفق نبوده است.

در حال حاضر پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که با توجه به عدم رسیدن به توافق با شورای نگهبان و هیات عالی نظارت و به دلیل رای نیاوردن بعضی از نمایندگان پیگیر طرح، تلاش جهت به دست آوردن نظر مثبت هیأت نظارت و رفع ابهامات به مجلس دوازدهم موکول شده است.

به این ترتیب، فعلاً پیمانکاران در عرصه روابط کار کشور با قدرت ماندگارند و قراردادهای مناقصه جدید پیاپی برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟
  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری