Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@23:45:36 GMT

نگاه ایمن‌سازی در شهرستان‌ها باید مورد توجه باشد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۳۹۶۴

نگاه ایمن‌سازی در شهرستان‌ها باید مورد توجه باشد

به گزارش خبرنگار مهر، خدابخش مرادی نافچی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد شورای پدافند غیر عامل در محل استانداری زنجان،گفت: توجه به حوزه پدافند غیر عامل توجه به ایمن سازی فضای محیطی برای مردم  است. 

وی  اظهار کرد:  توجه به پدافند غیر عامل در استان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، با بیان اینکه وقتی از شهر صحبت می‌شود، شامل اجزایی متشکل از کالبدها و بخش‌ها است، گفت: نمی‌توان اطلاعات شهرها را در فضای اینترنتی به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مرادی نافچی با بیان اینکه فضای بازار زنجان به عنوان یکی از مراکز اصلی و حیاتی شهر دارای ۹۲ خروجی است، گفت: بازار زنجان جزو چهار بازار بزرگ شهری کشور است و آسیب به بازار موجب وارد شدن خسارت به میراث فرهنگی و مرکز اصلی اقتصادی شهر می‌شود.

وی افزود: باید برنامه‌ها در طرح جامع دیده شود و  هر کار گروه بخش‌های مرتبط با خود را انجام دهد تا زوایای پنهان پدافند غیر عامل در این طرح در نظر گرفته شود و همچنین بازدید میدانی توسط کارشناسان انجام شده و تهدیدها و آسیب ها در طرح جامع ارائه شود. 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان تصریح کرد: فرمانداران باید جلسات شورای پدافند غیر عامل را هم در شهرستان ها برگزار کنند و نسبت به آن حساسیت به خرج بدهند.

مرادی نافچی با بیان اینکه نگاه ایمن‌سازی در شهرستان‌ها باید مورد توجه باشد، افزود: در جلسه آینده گزارشی از پدافند غیر عامل در شهرستان‌ها ارائه شود. 

وی یاد آورشد: ماموریت ما این است که آسیب‌ها کم شود و دستگاه‌های اجرایی وظیفه خود را انجام نمی‌دهند واگر فعال نبودند با آنها برخورد شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: بازدید میدانی از مراکز حساس توسط کارشناسان انجام شود و رویکردها و برنامه‌ها نیز دیده شود.

کد خبر 4794054

منبع: مهر

کلیدواژه: پدافند غیرعامل استانداری زنجان انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین بارش برف ثبت نام کاندیداها تعطیلی مدارس بیرجند شهرکرد خطبه های نماز جمعه یاسوج ویروس آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۳۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، عصمت حیدری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوع پاک‌سازی محیط‌زیست و جمع‌آوری زباله در شهرستان گناوه به جهت مسافر پذیری و فضای محدود برای انباشت همیشه قابل‌توجه بوده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه افزود: این شهرستان با داشتن جاذبه‌های مختلف گردشگری و تجاری، دریایی بسیار زیبا دارد که این نعمت خدادادی نقش مهمی در جذب گردشگران به این شهر دارد.

وی ادامه داد: وجود سواحل دور از آلودگی و زباله موضوع مهمی است که از جمله عوامل تعیین‌کننده در بقای ساحل و زیبایی دریا است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه بیان کرد: همایش پاک‌سازی ساحل گناوه از زباله‌های خشک در سومین روز از هفته سلامت با شعار «سلامت خانواده و سلامت زمین» و با مشارکت شبکه بهداشت و درمان، اداره محیط‌زیست شهرستان، شهرداری و سازمان‌های مردمی دوستدار محیط‌زیست برگزار شد.

حیدری با تأکید بر اینکه برای توجه به سلامت زمین نباید فقط به مناسبت‌های ملی و جهانی بسنده کنیم افزود: برگزاری این مراسم در هفته سلامت و فرهنگ‌سازی در این زمینه مؤید توجه خاص متولیان سلامت شهرستان به محیط‌زیست در راستای سلامت بیش‌ازپیش شهروندان است.

کد خبر 6087731

دیگر خبرها

  • در قم مطرح شد: ضرورت توجه به عوامل کاهش‌دهنده جمعیت
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی
  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است
  • بودجه شهرداری‌های زنجان ۳ برابر شد
  • ایمن سازی سراهای پرخطر بازار
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • آغاز برنامه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در استان همدان