Web Analytics Made Easy - Statcounter

گابریل کالدرون بعد از پیروزی 2 بر یک مقابل گل گهر سیرجان در نشست خبری عنوان کرد: اول از همه به بازیکنانم تبریک می گویم و از هواداران تشکر ویژه دارم. با اینکه وسط هفته است، تماشاگران زیادی برای تشویق تیم آمدند و به آنها تبریک می گویم و ممنونم از آنها.

اخبار ورزشی- وی ادامه داد: انتظار داشتیم که اگر گل نزنیم، بازی گره بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالکیت توپ برای ما بود اما حریف هم خوب کار می کرد. تیم های بزرگ دیگر هم مقابل این تیم به مشکل خورده بودند. خوشحالیم زیرا باید سه امتیاز را می گرفتیم که گرفتیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه پرسپولیس موقعیت های زیادی روی کاشته ها و کرنرها به حریف می دهد، گفت: تیم های دیگر هم سرزن های خوبی دارند. در این شرایط گاهی برنده می شویم و گاهی بازنده. آمار گل هایی که خوردیم، خیلی زیاد نیست اما حق با شماست. باید بهتر عمل کنیم.

کالدرون در مورد افت زیاد بیرانوند اظهار داشت: علیرضا تمرینات خوبی دارد و عالی کار می کند. او ماشین نیست و بشر است و ممکن است دچار افت شود. هر بازیکنی ممکن است دچار چنین شرایطی شود؛ مخصوصا بازیکنی که در سطح بالا بازی کرده باشد. مثل هر بازیکن دیگری باید به او کمک کنیم که به دوران اوجش برگردد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس کالدرون بیرانوند پرسپولیس نشست خبری بیرانوند کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۹۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هشتم جام حذفی| اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم؛ نیمکت نشینی زننده سوپرگل به بیرانوند

آفتاب‌‌نیوز :

از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، پرسپولیس از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی (ره) میهمان آلومینیوم اراک است.

ترکیب پرسپولیس در این بازی به شرح زیر اعلام شد:

امیررضا رفیعی، گولسیانی، کنعانی زادگان، دانیال اسماعیلی فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، محمد خدابنده لو، مهدی ترابی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف و عیسی آل کثیر

ترکیب آلومینیوم هم به شرح زیر است:

احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهانکهن، سید مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمد امین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمد مهدی لطفی

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ناجی پرسپولیس در جام حذفی غایب بود
  • یک هشتم جام حذفی| اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم؛ نیمکت نشینی زننده سوپرگل به بیرانوند
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • استوری علیرضا بیرانوند از تمرینات اختصاصی‌اش پس از مصدومیت (فیلم)
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!