Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@20:09:42 GMT

دانشگاه باید اثر گذار و برون محور باشد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۵۶۰۱

دانشگاه باید اثر گذار و برون محور باشد

به گزارش ایرنا خسرو عزیزی چهارشنبه در آیین تکریم و تجلیل از پژوهشگران برتر استان که در دانشگاه لرستان برگزار شد گفت: پژوهش اگر مشکل جامعه را حل نکند استفاده از آن نهایتا به محیط دانشگاهی محدود می شود بنابراین باید اثر بخش و تقاضامحور باشد.
وی به فعالیت های صورت گرفته در هفته پژوهش اشاره کرد و گفت: این هفته با هدف تجلیل و تکریم پژوهشگران است که برنامه هایی از جمله آئین زنگ پژوهش مدارس، جشنواره پژوهشگران برتر دانش آموزی و نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی با نام فن بازار از برنامه های این هفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عزیزی با اشاره به بحث دانشگاه جامعه محور اظهار داشت: دانشگاه ها آماده اند کمک حال و  بازوی توانمند دستگاه های اجرایی باشند چرا که پا به کارترین و ارزانترین و در عین حال اثرگذارترین نیروی انسانی دانشجویان هستند.
وی ادامه داد: از مدیران و بخش خصوصی تقاضا دارم در راستای نهادینه شدن ارتباط دانشگاه با جامعه و دستگاه های اداری تلاش بیشتری انجام دهند.
عزیزی اظهار داشت: اگر میخواهیم مشکل آسیب های بزرگ اجتماعی از جمله اعتیاد ریشه کن شود بهره گیری از توانمندی های دانشگاه بهترین و کم هزینه ترین راه پیش رو خواهد بود. 

برچسب‌ها هفته پژوهش ” دانشگاه لرستان ریاست دانشگاه لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته پژوهش دانشگاه لرستان ریاست دانشگاه لرستان هفته پژوهش دانشگاه لرستان ریاست دانشگاه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۵۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان

استاندار لرستان از تشکیل کارگروه ویژه برای پیگیری بیکاری در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، صبح امروز، با اشاره به پیگیری بیکاری در لرستان، گفت: رئیس‌جمهور در نشست هیئت‌دولت و استانداران دستور پیگیری بیکاری در استان‌های دارای بیشترین آمار را صادر کرده‌است.

او خطاب به مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، اضافه کرد: کارگروه ویژه برای پیگیری بیکاری در این استان در هفتۀ جاری تشکیل شود.

عقب‌ماندگی‌های لرستان را با کار جهادی جبران کنیم

استاندار لرستان عنوان کرد: رئیس‌جمهور با تأکید بر بانک‌های عامل خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات برای حمایت واحدهای تولیدی و مشاغل خرد در استان‌های دارای بیشترین آمار بیکاری شده‌است.

شفقت بیان کرد: کارگروه ویژۀ اشتغال در لرستان باید به‌صورت ویژه موضوع اشتغال این استان را پیگیری کند.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • ۲ فوتی و ۲ مصدوم در تصادف محور بروجرد - اراک
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و شرکت کارگزاری پویش البرز
  • تنظیم بازار در تحقق ابر پروژه مردمی دولت سیزدهم تاثیر گذار است
  • در برگزاری این رویداد مشارکت دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و اندیشکده‌ها بسیار قابل قبول بود
  • تلاش دانشگاه آزاد برای تبدیل‌شدن به مرکز مهارتی
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • جامعه‌شناختی تفکرات اجتماعی
  • هفته اول مه؛ از آلرژی های مزاحم تا اثرات ورزش بر سلول‌های بدن
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • روایت خبرنگار صداوسیمای لرستان از کوچ عشایر