Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@22:47:41 GMT

این گروه برای رقبایمان مرگبار است و بس

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۱۱۱۲

این گروه برای رقبایمان مرگبار است و بس

ششصد و سی و نهمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و هشتاد و دومین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه "فوتبال به وقت اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "گروه D برای رقبای سپاهات مرگبار است و بس" عنوان نخست رسانه صدای سپاهان" است که به قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا و قرعه سپاهان در این رقابت هااشاره دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با هم مقاله مرتبط با این عنوان به قلم مرتضی رمضانی راد مدیر رسانه ای سابق سپاهان را میخوانیم  :

سپاهان برای سلام دوباره به آسیا رقبای خود را شناخت و بعد از مشخص شدن حریفان، خیلی ها از مرگبار بودن گروه سپاهان سخن میگویند. با نگاهی به رقبا می بینیم که در سال های متوالی حضورمان در آسیا در تقابل با عربستانی ها، چندین و چند بار تیم های بزرگتر از النصر را برده ایم. حالا النصر میخواهد برای ما مرگبار باشد!!؟ السد قطر روزگاری که قدرتمندتر از این روزها بود را در سالی که قهرمان آسیا شد و تا نیمه نهایی جام باشگاه های جهان صعود کرد، در دو دیدار رفت و برگشت مغلوب کردیم و اگر حضور غیر مجاز رحمان احمدی در آن دیدار معروف فولادشهر نبود،شاید یک کاپ لیگ قهرمانان آسیا در موزه افتخارات مان بود.هر کدام از رقبای احتمالی که از پلی آف جان سالم به در ببرند و وارد گروهD شوند هم به گونه ای نیستند که تن سپاهان را بلرزانند! پس لطفا اینقدر گروه مرگ و مرگ راه نیاندازید. این گروه برای رقبایمان مرگبار است. شمارش معکوس برای سلام دوباره به قاره کهن را آغاز میکنیم.

"یک در صد هم شک نکنید که ما قهرمانیم" عنوان دیگری از این رسانه است که اختصاص به صحبت های مهدی کیانی  کاپیتان سپاهان دارد.  وی میگوید  تیمش در پایان فصل قطعا قهرمان لیگ خواهد شد . 

"کجا داوری ها به نفع سپاهان است" عنوان دیگری از این رسانه است که اشاره به گفته های نورافکن دارد. هافبک سپاهان نسبت به جو به وجود آمده پس از بازی با شهرخودرو علیه سپاهان به شدت واکنش نشان داده است 

"دوباره برای کلین شیت تلاش میکنم" عنوان پایانی این رسانه است که به صحبت های پیام نیازمند اختصاص دارد.

"فحاشی به من؟ دلیلش را نمی دانم" عنوان اصلی این رسانه است که اختصاص به صحبت های خلعتبری بازیکن ذوب آهن دارد .
وی در گفتگویی با ابراز گلایه از برخی هواداران نساجی اظهار داشته: بعد از بازی ذوب آهن-نساجی تعدادی از هواداران نساجی در شبکه‌های مجازی به من فحاشی کردند و دلیلش را نمی‌دانم. نمی‌دانم به آنها چه چیزی در مورد من گفته شده است. ظاهراً گفته‌اند که من به هواداران نساجی بی‌احترامی کردم، ولی این موضوع اصلاً صحت ندارد و من مازندرانی هستم و همیشه به همشهری‌هایم احترام می‌گذارم. نمی‌دانم چه کاری انجام دادم که علیه من فحاشی کردند .

"دمت گرم معراج"عنوان دیگری از این رسانه است که به درخشش معراج اسماعیلی و جبران اشتباهاتس در دیدار ذوب آهن با پرسپولیس اشاره دارد . اسماعیلی در دیدار با نساجی روز درخشانی را پشت سر گذاشت و جواب اعتماد کادر فنی ذوب آهن را به خوبی داد . 
"درباره استقلال از من چیزی نپرسید" عنوان دیگری از این رسانه است که اختصاص با صحبت های منصوریان دارد . منصوریان در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در مورد وضعیت پیش آمده برای استقلال ، از جواب دادن به این سوال طفره رفته و از اضحاب رسانه درخواست کرد در مورد این موضوع سوالی از وی پرسیده نشود . 

"برای شکست در اصفهان شرمنده ایم"عنوان پایانی این رسانه است که به صحبت های عباس زاده مهاجم نساجی پرداخته است.

کد خبر 400696

منبع: ایمنا

کلیدواژه: صدای سپاهان سبز سبزم تیم فوتبال ذوب آهن تیم فوتبال سپاهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۱۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، میهمان نساجی در قائمشهر خواهند بود.

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی خود پیش از سفر به قائمشهر و دیدار برابر نساجی را از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.

پیش از شروع تمرین، بازیکنان در جلسه فنی شرکت کردند و نکات تاکتیکی تیم از سوی کادر فنی برای سرخپوشان تشریح شد.

با شروع تمرین، بازیکنان در قالب سه گروه به راندو پرداختند. اوسمار ویرا و سیدجلال حسینی هم در گروه‌ها حاضر بودند و پا به پای بازیکنان، بازی کردند. در قسمت‌های بعدی تمرین هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

تمرین امروز که یک ساعت به طول انجامید، بازیکن مصدوم نداشت و کلیه بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

بعد از پایان تمرین و پس از وقفه‌ای کوتاه، بازیکنان راهی فرودگاه شدند تا با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد قائمشهر ترک کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا (دوشنبه) در بازی برگشت برابر نساجی از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه به میدان می‌رود.

دیگر خبرها

  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • قرعه‌کشی آسیا: ایران همگروه کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چبن
  • تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد