Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@02:32:53 GMT

بیشتر مسلمانان بریتانیا به حزب کارگر رأی می‌دهند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۱۲۳۶

بیشتر مسلمانان بریتانیا به حزب کارگر رأی می‌دهند

گروه بین‌الملل ــ عضو یک بنیاد تحقیقی مسلمانان در بریتانیا گفت که مسلمانان این کشور به طور‌ سنتی اغلب به کاندیداهای حزب کارگر رأی می‌دهند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از ینی‌شفق، عبدالله فالق (Abdullah Faliq)‌ رئیس‌ بخش پژوهشی بنیاد کوردوبا (Cordoba Foundation) می‌گوید مسلمانان بریتانیا به طور‌ سنتی به حزب کارگر رأی می‌دهند، هرچند درست نیست که کل جامعه را از نظر سیاسی کاملاً یکپارچه در نظر بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فالق گفت که انتخابات روز پنجشنبه مهم خواهد بود زیرا آینده جامعه را شکل می‌دهد.

وی افزود:‌ موضوعات مرتبط با مسلمانان در این انتخابات عبارتند از: اسلام‌هراسی، نفرت‌پراکنی علیه مسلمانان، بازار‌ کار، تبعیض درمحل کار و آموزش.

فالق همچنین تأکید کرد که عناصر راست افراطی در بریتانیا از مسائلی مانند مهاجرت و تروریسم در مبارزات انتخاباتی خود استفاده می‌کنند. 

رئیس بخش پژوهشی بنیاد کوردوبا تصریح کرد: راستگرایان‌افراطی و سایر عناصر نژاد‌پرست و مطرح اسلام‌هراس، ادعا می‌کنند در کمپین‌های انتخاباتی خود به موضوعاتی مثل مهاجرت، امنیت و تروریسم  می‌پردازند، اما واقعیت این است که آنها جامعه مسلمانان را هدف قرار می‌دهند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: اسلام هراسی در بریتانیا اسلام در بریتانیا مسلمانان بریتانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۱۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛  فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر و ۳۶ شهید فرهنگی مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان دارالشهدا آران و بیدگل در پاسداشت ارزش‌های انقلاب است.
علی‌اکبر رضایی برگزاری یادواره شهدای کارگر و معلم را گامی در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و افزود: ترویج و نشر فرهنگ اصیل ایثار و شهادت و سبک زندگی و سیره شهدا به‌ویژه برای نسل جوان که موتور محرکه و پیشران انقلاب هستند، ضروری است.
وی به نقش‌آفرینی معلمان به عنوان سفیران فرهنگی در صحنه‌های انقلاب به‌ویژه در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: تقدیم ۳۶ معلم‌شهید در شهرستان آران و بیدگل، سند افتخار دستگاه تعلیم و تربیت در نظام اسلامی است.

دیگر خبرها

  • وضعیت نابسامان نیروی کار در خراسان رضوی
  • ۸۰ درصد جمعیت اصفهان جزو جامعه کارگری هستند
  • برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور
  • جامعه کارگری باید مورد تکریم و احترام قرار گیرد
  • زائری از پرو
  • تغییر نگاه‌ها به کوثر چشم انداز ما بوده است
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • رمزگشایی از یک پروژه مشکوک/ واکاوی پشت‌پرده انتشار گسترده یک شایعه دروغ درباره جامعه مسلمانان ژاپن
  • امام صادق(ع) آغازگر جهاد در عرصه فقه و تربیت جامعه اسلامی بود
  • مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی/ مشکلات پابرجاست