Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی اکبر جاویدان صبح امروز پنج شنبه در رزمایش طرح زمستانی پلیس اظهار داشت: در حوزه ترافیک در استان تعامل خوبی وجود دارد و در تمام صحنه ها هلال احمر، اورژانس، حمل و نقل، امداد خودرو و دیگر دستگاههای خدمت رسان با نگاه مسئولانه به این موضوع ورود پیدا می کنند که نتیجه آن آرامش در راه  هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: باید با نگاه اعتقادی، جهادی و تلاش مضاعف خدمات را کیفی تر کنیم چرا که خدمت بی منت به مردم ارزشمند است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: استان کرمانشاه یکی از استانهای سردسیری کشور و دارای جغرافیای بسیار ویژه ای است و به لحاظ ترافیکی شرایط خاصی دارد؛ ما کریدور ارتباطی جنوب غرب کشور و جنوب کشور به سمت مرکز هستیم، بحث ترانزیت کالا با کشور عراق و بحث حمل ونقل عمده ای که در حوزه شمال‌غرب داریم اهمیت ترافیک استان ما را چند برابر کرده است.

سردار جاویدان با بیان اینکه اجرای طرح ترافیک زمستانی از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: باید سعی کنیم در طول این ۳ ماه با نگاه اعتقادی تمام توان را متمرکز کنیم که نظم و انضباط را در محورها فراهم کنیم و در حوزه خدمات به رانندگان و هموطنانی که در راه هستند، امدادرسانی کنیم.

وی بیان داشت: انجام امورات درگرو انسجام درونی نهادها و تعامل و همکاری بین دستگاهها و همچنین همکاری مردم است که ضروری است نهایت همکاری را با همکاران ما در جاده ها داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه عنوان کرد: با شروع طرح زمستانی در سه گردنه ای که پیش بینی شده است البته قالب محورهای ما زمستانی است به تناسب همه آنها را تحت پوشش قرار می دهیم.

این مقام انتظامی افزود: در ۳ گردنه قلاجه، بیدسرخ و مله ماس همکاران ما به صورت ۲۴ ساعته مستقر هستنتد و با وسایل برف روب و دیگر تجهیزات این گردنه ها را پوشش می دهند.

سردار جاویدان افزود: ۶۵ تیم به عنوان پشتیبان هم در حوزه پلیس راه و راهور و یگان ویژه خدمات رسانی می کنند تا زمستان امنی را پشت سر بگذاریم.

وی با بیان اینکه علی رغم تمام تلاشها در طول سال حدود ۱۷ هزار نفر از هموطنان ما در حوادث جاده ای جان خود را از دست دادند، گفت: در استان کرمانشاه نیز در ۸ ماه اول امسال ۳۶۱ نفر از هم استانی ها را در راههای استان از دست دادیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بیان داشت: این آمار آمار بالایی است و سالیانه حدود ۵۰۰ نفر از نیروی فعال و سرمایه های ارزشمند را از دست می دهیم که تبعات اجتماعی، اقتصادی و ... را نیز به دنبال دارد بنابراین هر چه تلاش کنیم حوادث کاهش پیدا کند اجر بالایی خواهد داشت.

گفتنی است، طرح زمستانی پلیس از ۲۰ آذر ماه تا ۲۰ اسفند به مدت ۳ ماه برگزار می شود.

کد خبر 4795826

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه زمستان انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین بارش برف ثبت نام کاندیداها یاسوج تعطیلی مدارس بیرجند شهرکرد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ویروس آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۸۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به همراهی و همکاری خوب مردم فهیم و با بصیرت استان مرکزی با پلیس در اجرای طرح نور گفت: اجرای طرح نور دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از پلیس، سردار هادی رفیعی کیا در حاشیه مراسم تجلیل از فعالان طرح نور هدف از برگزاری این نشست را قدردانی از فعالان و دست‌اندرکاران اجرای این طرح دانست و اظهار کرد: مردم فهیم ما همیشه ثابت کرده‌اند که قدر خدمت صادقانه خادمان خود را می‌دانند و با حضور و حمایتشان در فضای مجازی و حقیقی به پلیس در اجرای این خدمات کمک می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مهمترین هدف پلیس تأمین امنیت و آسایش شهروندان به شمار می‌رود افزود: پاسخ به مطالبات مردمی در مقابله با ناهنجاری‌ها تکلیف قانونی پلیس است که مأموران انتظامی برابر قانون به آن رسیدگی می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به همراهی و همکاری خوب مردم فهیم و با بصیرت استان مرکزی با پلیس در اجرای طرح نور گفت: اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است.

سردار رفیعی کیا با اشاره به اجرای مطلوب طرح نور در استان مرکزی با همراهی و همکاری خوب و شایسته مردم اظهار داشت: پلیس در اجرای طرح نور با اتکا به برنامه‌های ارشادی به تذکر پرداخته و خوشبختانه تاکنون این طرح به دور از هر حاشیه‌ای و به خوبی در حال پیگیری است.

وی گفت: اولین قدم در اجرای این طرح مطالبه گری در حوزه مسئول سازی برای پای کار آمدن همه دستگاه‌های مسئول در راستای فرهنگ سازی به شمار می‌رود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی هدف دشمن از موضوع متزلزل کردن عفاف و حجاب در جامعه را فروپاشی بنیان خانواده و ارزش‌های دینی و معنوی دانست و افزود: در چارچوب قانون و مقررات با هرگونه ناهنجاری و قانون گریزی در جامعه مقابله می‌کند.

سردار رفیعی کیا با اشاره به برنامه‌ریزی ها و اقدامات صورت گرفته از سوی فرا جا برای اجرای طرح نور گفت: پلیس در خط مقدم اجرای طرح عفاف و حجاب در جامعه قرار دارد.

وی با اشاره به همراهی و همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح نور و مقابله با ناهنجاری‌های حوزه عفاف و حجاب گفت: خدمت به این مردم فهیم و با بصیرت بزرگترین افتخار پلیس در تأمین امنیت جامعه به شمار می‌رود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه اجرای قانون عفاف و حجاب احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه همان هدف امام حسین (ع) و یاران با وفایشان در حادثه کربلا به شمار می‌رود خاطر نشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به تبعیت از قیام عاشورا در راستای دفاع از ارزش‌های دینی و معنوی از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

کد خبر 748500

دیگر خبرها

  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • پلیس مکتبی پیشگام برای اجرای احکام الهی
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • معاون وزیر کشور: همه قوا در «طرح نور» حامی فراجا هستند
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • معاون وزیر کشور: طرح نور با قوت به‌کار خود ادامه خواهد داد/ یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح اعتراضی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن