Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش ۱۵ درصدی حقوق و دستمزد در لایحه بودجه سال ۹۹ متناسب با نرخ تورم نیست. تاریخ انتشار: 10:55 - 22 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۶۳۹۷ محمدرضا پور ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان با اشاره به بودجه سال ۹۹ گفت: افزایش ۱۵ درصدی حقوق و دستمزد در لایحه بودجه سال ۹۹ متناسب با نرخ تورم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیشتر بخوانید: یک نماینده مجلس: لایحه بودجه ۹۹ هیچ انطباقی با «برنامه اصلاح ساختار اقتصادی» ندارد وی افزود: مجلس قطعا به این موضوع ورود خواهد کرد و در زمان بررسی لایحه بودجه پیشنهادات خود را جهت افزایش حقوق و دستمزد به صحن علی و یا کمیسیون تلفیق لایحه بودجه، ارائه خواهد کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه باید منابع دولت در زمینه افزایش حقوق و دستمزد در بودجه مورد بررسی قرار گیرد، اظهارداشت: با این حال حداقل حقوق ودستمزد دربودجه سال ۹۹ باید به مانند سال ۹۸ مدنظر قرار گیرد.
پور ابراهیمی با بیان اینکه میزان حقوق و دستمزد در بودجه سال ۹۸، ۲۰ درصد بود، گفت: پیرو این موضوع احتمالا حقوق‌های کمتر را بیشتر از ۲۰ درصد و حقوق‌های بالاتر را کمتر از ۲۰ درصد در نظر بگیریم و میانگینی برای افزایش حقوق تعیین کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بودجه سال 99 افزایش حقوق و دستمزد کمیسیون تلفیق نرخ تورم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۸۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم قالیباف درباره حقوق اردیبهشت بازنشستگان | درباره همسان‌سازی حقوق اطمینان می دهم که ...

به گزارش همشهری‌آنلاین، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس و در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان، اظهار کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان مجوز گرفت.

وی تاکید کرد: بر این اساس، دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد، اگر مشکلی در فروردین ماه در این زمینه بوده، قطعاً در اردیبهشت‌ ماه رفع شده و باید انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است. دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

کد خبر 848328 منبع: مهر برچسب‌ها محمد باقر قالیباف حقوق و دستمزد بازنشستگی خبر ویژه

دیگر خبرها

  • تنگنای معیشتی کارگران در سال ۱۴۰۳/ جامعه کارگری مخالف ورود مجلس به موضوع تعیین مزد است
  • دیوان‌عدالت، رای به ابطال مصوبه افزایش حقوق کارگران می‌دهد؟/ میرغفاری: مزد ۱۴۰۳ مشروعیت خود را بین جامعه کارگری از دست داده است
  • قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است
  • قالیباف: دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق اردیبهشت بازنشستگان | درباره همسان‌سازی حقوق اطمینان می دهم که ...
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • روزگار به نام کارگر شد و به کام کارگر نشد
  • خبر مهم درباره زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد