Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان قدس با اشاره به لزوم اهتمام و دقت بالای اعضای شورای نگهبان حوزه‌های انتخابیه در فرآیند احراز صلاحیت‌ها به جهت داشتن مجلسی کارآمد، گفت: دولت باید برای تنظیم بودجه درآمد پایدار ایجاد کند و فشار بر سفره‌های مردم نیاورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین، حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار، امام جمعه شهرستان قدس در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و خدامحوری در زندگی و با اشاره به آیه ۵۷ سوره قصص در ارتباط با اهمیت امنیت اظهار دا‌شت: با وجود امنیت انسان می‌تواند به زندگی ادامه دهد و در پرتو امنیت اقتصاد و کار رونق می‌گیرد و پیش نیاز همه نیازهای زندگی بشر، امنیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه شهرستان قدس با اشاره به وضعیت شیخ زکزاکی، رهبر شیعیان آفریقا گفت: رهبر شیعیان آفریقا در این ۴۰ سال ۱۵ میلیون نفر شیعه تربیت کردند و ۶ فرزند ایشان در مسیر گرایش مردم به اسلام فدا شدند و دولت نیجریه مانع درمان شیخ زکزاکی شده است و از مسوولین کشوری درخواست داریم تا از دولت نیجریه بخواهد تا اجازه درمان به او و خانواده‌اش را بدهد. 

 

وی با اشاره به روز حمل و نقل بیان داشت: در دوران جنگ تحمیلی ۱۰۰ کشتی با مزاحمت دشمن مواجه شدند و رانندگان و کامیون‌داران به فرمان امام کمک کردند و امروز از مسئولین می‌خواهیم که در بحث افزایش قیمت بنزین به فکر اصحاب حمل و نقل باشند. 

 

جوکار در ارتباط با بودجه سال ۹۹ گفت: مردم از مجلس گلایه‌ها دارند، دولت باید درآمد پایدار ایجاد کند و فشار بر سفره‌های مردم نیاورد و ما می‌خواهیم مجلس،دولت را مکلف کند تا اصلاحات واقعی انجام شود.

 

خطیب نماز جمعه شهرستان قدس گفت: قانون ثبت‌نام انتخابات باید به روز شود و برای یک صندلی در مجلس بیش از ۱۰۰ نفر ثبت نام کرده اند و کاندیداها در فرایند اعتراض، قانونی اقدام کنند و قبل از رسیدن به صندلی قانون بی‌قانونی نکنند.

 

وی ادامه داد: شورای نگهبان دقت بالایی داشته باشد تا مجلس آینده دارای نیروهای کارآمد و متدین باشد و تریبون نماز جمعه، تریبون تقوا است و به عنوان امام جمعه در انتخابات بی‌طرف هستم.

 

امام جمعه شهرستان قدس در ارتباط با اقدام سنجیده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: سپاه مثل همیشه کنار مردم است و در اقدامی زیبا ۱۱ جهیزیه به نیازمندان در شهرستان قدس اهدا کرده است.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد اجلاس نماز نماز جمعه بودجه کانون های مساجد خطبه نماز جمعه نماز نماز جمعه شهرستان های استان تهران شیخ زکزاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۵۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شورای نگهبان به اظهارات روحانی درباره دلایل رد صلاحیتش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری امروز خود در پاسخ به پرسش دیگری درباره اظهارات اخیر حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود تاکید کرد: بررسی صلاحیت خبرگان رهبری با فقهای شورای نگهبان است و تاکید عزیزان نیز همیشه بر اجرای قانون بوده است؛ این حرفها تازگی ندارد ظاهراً برخی وقتی تایید می‌شوند سطح درک شورای نگهبان بالاست و وقتی رد می‌شوند حرف دیگری دارند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902994

دیگر خبرها

  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • ایزادخواه، نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • واکنش شورای نگهبان به اظهارات روحانی
  • سخنگوی شورای نگهبان: رد صلاحیت حسن روحانی دلایل متعدد دارد / ایرادات به لایحه حجاب پابرجاست
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • واکنش شورای نگهبان به اظهارات روحانی درباره دلایل رد صلاحیتش
  • آغاز نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان/ زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین شد/ دلایل متعددی برای رد صلاحیت حسن روحانی وجود دارد
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی