Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ( ISQI ) در آخرین گزارش خود در زمینه سطح آلایندگی خودروهای ساخت داخل، سایپا را پاک‌ترین خودروساز در این حوزه معرفی و محصولات آن را برخوردار از کمترین میزان انتشار گاز دی‌اکسیدکربن ( CO۲ ) معرفی کرد.

بنابر گزارش منتشر شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، محصولات سایپا به‌طور متوسط ۱۵۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ گرم بر کیلومتر در سال، گاز دی‌اکسیدکربن ( CO۲ ) منتشر می‌کنند که در نوع خود یک موفقیت زیست‌محیطی به‌شمار می‌رود.

باتوجه به تیراژ بالای تولید محصول در سایپا، حفظ و ارتقای سطح کیفی و استانداردی این خودروها و انطباق محصولات با استانداردهای زیست‌محیطی از ‌جمله مهم‌ترین برنامه‌های مدیریتی سایپا محسوب می‌شود.

گقتنی است در گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، پس از سایپا، شرکت‌های سایپاسیتروئن و بن‌رو در جایگاه‌های دوم و سوم کمترین میزان آلایندگی قرار گرفته اند که آنها نیز از شرکت های زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا هستند.

کد خبر 4797046

منبع: مهر

کلیدواژه: گروه خودروسازی سایپا عوارض آلایندگی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ایران کیش توسعه منابع انسانی بانک ملت گروه خودروسازی سایپا سازمان مدیریت صنعتی رادیو بین المللی چین همراه اول کسب و کار مشهد بانک ملی ایران علی بابا نمایشگاه تهران هوشمند وزارت صنعت معدن و تجارت تخفیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۹۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد

حمید مطهری مدیرکل استاندارد استان یزد در جمع کارشناسان دوایر حقوقی و اجرای استاندارد گفت: در راستای اجرای برنامه ابلاغی بازرسی از بازار توزیع و فروش قطعات خودرو از سوی سازمان ملی استاندارد ایران، کارشناسان این اداره کل با همراهی اداره امور حقوقی از مراکز عرضه وفروش قطعات خودرو در سطح استان یزد بازدید و بازرسی کردند.

افزود: این ۳ واحدمذکور به تمرکز، توزیع و فروش عمده قطعات خودرو مغایر با قوانین و مقررات استاندارد مبادرت کرده، که انواع سیبک، چراغ، لنت ترمز و آیینه از جمله این قطعات با برندهای، شیدکو، کوژ، سی پارت، موج، ژیکو، اوژن موتورو آساپارت هستند که این اقلام پس از توقیف در محل، به مراجع قانونی معرفی شده اند. 

وی تصریح کرد: نشانه گذاری و علامت استاندارد بر روی لوازم یدکی خودرو و بسته بندی آنها الزامی است. ضمن این که درج کدرهگیری استاندارد و آدرس واحد تولیدی نیز بر روی بسته بندی لوازم یدکی به منظور بررسی اصالت و صحت سنجی نشان استاندارد اجباری است.

مطهری ادامه داد: همشهریان عزیز می‌توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی زیر نشان ملی استاندارد ایران به شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ پس از گذشت چند ثانیه، از اصالت نشان استاندارد درج شده بر روی محصول و یا بسته بندی مربوطه اطمینان حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • تویوتا به دنبال فرصت در آفریقا
  • استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب می‌زند
  • استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب خودرو می‌زند
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • عکس | مدیرارتباطات شرکت فرهنگی ورزشی سایپا معرفی شد
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • قیمت محصولات سایپا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پتانسیل بازار آفریقا برای خودروهای اقتصادی سایپا