Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان از بهره‌ برداری از پروژه‌های عمرانی و فرهنگی در پانزدهمین چلچراغ توسعه با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال خبر داد.

«مهدی بذرافشان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: مراسم رونمایی از پروژه‌های پانزدهمین هفته چلچراغ توسعه با محوریت افتتاح تماشاخانه سپهر با حضور شهردار، رئیس پلیس راهور، مدیران شهری و جمعی از هنرمندان در فرهنگسرای مهر کاشان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان افزود: بهره‌برداری از معابر منطقه پنج شامل خزاق و راوند، بلوار انارستان دهم ورودی زیارت شاهزاده ابراهیم(ع)، بهسازی مسیر بلوار نماز، اجرای آسفالت کوچه شهید شریفی‌نژاد، اجرای آسفالت خیابان‌های خراسانی و عامر بن ناصر فینی و بهره‌ برداری از معابر منطقه یک از جمله پروژه های افتتاح شده در این طرح است.

 

بذرافشان تصریح کرد: اعتبار هزینه شده برای پروژه های افتتاح شده در پانزدهمین هفته چلچراغ توسعه، در مجموع بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال  است.

 

وی افزود: در طرح چلچراغ توسعه که با محوریت افتتاح پروژه‌ های شهری در مناطق پنج گانه و سازمان‌های شهرداری اجرا می‌شود، پروژه‌ های عمرانی و خدمات شهری در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی، بانوان و...در نقاط مختلف شهر کاشان به بهره برداری می رسد./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد قرآن کریم قرآن فعالیت های مسجدی خبرگزاری شبستان سبک زندگی انتخابات استان بوشهر پروژه های عمرانی توسعه پروژه افتتاح پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۳۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، مدیران شهرداری شیراز در سومین بازدید شبانه از طرح‌های بزرگ عمرانی، سراغ طرح‌های آکواریم و پارک آبی شیراز رفتند.
در شیراز بیش از ۴۰ طرح عمرانی بزرگ به صورت شبانه روزی در حال اجراست تا زودتر از موعد به بهره برداری برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود