Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:16:52 GMT

جزئیات جلسه صبح یکشنبه هم اندیشی اعضای شورا

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۲۸۴۴

جزئیات جلسه صبح یکشنبه هم اندیشی اعضای شورا

به گزارش خبرنگار مهر، محسن هاشمی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه هم اندیشی صبح امروز گفت: این جلسه بین خودمان بود، اساسنامه تیپ شرکت ها و سازمان های وابسته از وزارت کشور به شهرداری ابلاغ شد و همه شرکت ها باید خود را با آن تطبیق دهند.

وی افزود: این کار بزرگی بود که باید از آقای رسولی برای پیگیری و به ثمر رساندن آن تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هاشمی تصریح کرد: بحث گزارش رسیدگی هیئت آسیب دیدگان حوادث اخیر نیز مطرح شد و خانم امانی و آقای میرلوحی با دو خانواده ملاقات داشتند.

وی تصریح کرد: بحث تهران ۱۴۰۰ هم مطرح شد و لایحه شهرداری در ۱۴۰۰ باید چه کاری انجام داد را بررسی کردیم.

وی به استعفای آقای پورسیدآقایی نیز اشاره کرد و گفت: استعفای معاون حمل و نقل و ترافیک نیز مطرح شد و برخی ناراحت بودند، کسی ابراز خوشحالی نکرد.

هاشمی در پاسخ به این سؤال که آخرین بار چه زمانی از مترو استفاده کردید، گفت: آخرین بار یک هفته پیش بود، آن زمان که من سوار شدم شلوغ نبود، اما الان گزارش هایی می آید که مترو خیلی شلوغ است.

کد خبر 4797878 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: ميرلوحي شورای شهر محسن هاشمی شهرداری تهران شورای شهر تهران قوه قضاییه آلودگی هوا شهر تهران دستگیری سارق وزارت آموزش و پرورش معلولان پیروز حناچی نیروی انتظامی محسن هاشمی سازمان تامین اجتماعی آتش نشانی سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۲۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای کرمانشاه تا روز شنبه بارانی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، و بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی استان بارش در ساعاتی از ظهر تا اواخر وقت هر روز و در نیمه شمالی از شدت بیشتری برخوردار است  در روز جمعه و در مناطق یاد شده، با رگبار تگرگ، آبگرفتگی معابر و رواناب نیز همراه می‌شود.
در روز یکشنبه بطور  موقت از شدت بارش‌ها در سطح استان کاسته می‌شود، اما در روز‌های دوشنبه و سه شنبه، با گذر موج ناپایدار دیگری، دوباره شاهد بارش‌هایی همراه با رعدوبرق، بویژه در نیمه شرقی استان خواهیم بود.
بر اساس این گزارش دمای روزانه ‏که تا پایان هفته بطور محسوس کاهش می‌یابد در روز‌های شنبه و یکشنبه روندی افزایشی خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی استان
  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها
  • وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی بررسی شد
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • واکنش وزیر کشور به ادعای بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • هوای کرمانشاه تا روز شنبه بارانی است
  • اعضای شورای شهر سنندج چه مطالباتی را در حضور استاندار کردستان مطرح کردند؟