Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@22:22:23 GMT

ضریب تلفات شبکه برق تهران کاهش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۵۱۰۶

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت نیرو، حسین صبوری در حاشیه دومین نشست شورای هماهنگی ارزیابی عملکرد شرکت توزیع برق تهران بزرگ با بیان اینکه این شرکت تلاش دارد تا با استفاده از تجهیزات و فن آوری‌های نوین، شبکه توزیع برق پایتخت را به شکل کامل، هوشمند و ارائه خدمات به مشترکان را در کوتاه‌ترین زمان و به بهترین‌شکل میسر سازد، گفت: در نشست امروز، مقرر شد تا طرح‌های بهینه‌سازی شبکه توزیع برق و اجرای کابل خودنگهدار در مناطق 22 گانه تهران با زمان‌بندی مناسب و در بازه زمانی کوتاه، اجرایی شده و از این طریق، ضریب تلفات شبکه به میزان چشمگیری کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین مدیریت ولتاژ شبکه با استفاده از سامانه‌های هوشمند و اجرای برنامه‌های عملیاتی ویژه به‌منظور دستیابی به کمترین زمان خاموشی در پایتخت را از تصمیم‌های مهم دومین نشست شورای هماهنگی ارزیابی عملکرد خواند و افزود: تا به امروز، بیش از 3000 کلید اتوماسیون با قابلیت مانور از راه دور در شبکه توزیع برق تهران، مورد بهره‌برداری قرار گرفته و تا پایان سال جاری با هوشمندسازی کنتورهای برق مشترکان دیماندی بزرگ و همچنین مجموعه‌های بزرگ تجاری و مسکونی، قریب به نیمی از مصرف برق شهر تهران از راه دور، مدیریت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در پایان ابراز امیدواری کرد با اجرای دقیق و موثر برنامه‌های تدوین شده در زمینه مدیریت مصرف و کنترل بار، تابستان 1399 نیز همچون سال جاری شاهد تداوم جریان برق پایدار در پایتخت باشیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: برق پایتخت شهر تهران وزارت نیرو برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۵۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از درس آموخته‌های سیل۱۴۰۳در بحرانهای ناشی از آب در پایتخت

به گزارش خبرنگار مهر، حامد یزدی مهر، ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بارش‌های اخیر بهاری در استان تهران، اظهار کرد: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده شاهد هیچ چالشی در حوزه آب گرفتگی و وقوع سیلاب در استان تهران نبودیم.

یزدی مهر با بیان اینکه طی روزهای اخیر در اغلب نقاط کشور بارندگی‌های شدید سیل آسا را شاهد بوده ایم، گفت: مجموعه اداره کل مدیریت بحران استان تهران با احصا و جمع آوری نقاط ضعف و قوت مدیریت این سیلاب‌ها، درس آموخته‌هایی را که برای مدیریت بهتر بحران‌های احتمالی در حوزه «مخاطرات ناشی از آب» وجود دارد را گردآوری می‌کند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بابیان اینکه سیلاب سیستان و بلوچستان، یکی از منابع در امر جمع آوری درس آموخته‌های این حوزه محسوب می‌شود، افزود: با وجود تفاوت‌های ساختاری، جغرافیایی و توپولوژی سیستان با پایتخت، استفاده از درس آموخته‌های این استان در حوزه اقدامات پیشگیرانه و آمادگی قبل از وقوع بحران و همچنین اقدامات حین بحران از اهمیت برخوردار است.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرهای ایران به لحاظ موقعیت‌های جغرافیایی در مسیر حوضه‌های آبریز مختلف قرار دارند، عنوان کرد: در این خصوص ضروری است که بیش از گذشته به تهیه و تدوین «طرح جامع خطر پذیری سیلاب» بیاندیشیم و راهکارهای لازم برای کاهش این اثرات را پیش بینی کنیم.

کد خبر 6088612

دیگر خبرها

  • علائم سرطان روده بزرگ را بشناسیم
  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است
  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟
  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • استفاده از درس آموخته‌های سیل۱۴۰۳در بحرانهای ناشی از آب در پایتخت
  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در فارس
  • خطیر: خوشحالم واگذاری استقلال در زمان مدیریت من رقم خورد + فیلم
  • خطیر: خوشحالم واگذاری استقلال در زمان مدیریت من رقم خورد
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • تهران بزرگ‌تر شد