Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@00:09:35 GMT

احتمال بیوتروریسم بودن کیک‌های آلوده

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۰۲۸۷

احتمال بیوتروریسم بودن کیک‌های آلوده

ایسنا/بوشهر معاون سیاسی استاندار بوشهر گفت: فردا جلسه ای در حوزه امنیتی با موضوع کیک های آلوده به قرص تشکیل می شود، چون به احتمال قریب به یقین این موضوع بیوتروریسم است، البته زمینه های و ریشه های آن بایست معلوم شود.

مجید خورشیدی ظهر امروز در شورای اطلاع رسانی استان بوشهر با حضور معاون وزیر ارشاد عنوان کرد: با وجود وضعیت مطلوب تر استان بوشهر در شیوع بیماری آنفلوآنزا نسبت به سایر استان ها، خواهشمندم در مورد پیشرفت آن و با توجه به کاهش درجه دما و فرا رسیدن فصل زمستان و به دنبال آن  احتمال درگیری بیشتر با این بیماری تمهیدات لازم اندیشیده شود و سعی شود از طریق رسانه ها و فضای مجازی اطلاع رسانی بیشتری صورت گرفته و موارد احتیاط در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد کیک های آلوده به قرص عنوان کرد: استاندار محترم تاکید داشتند که فردا در اولین ساعات جلسه ای در حوزه امنیتی تشکیل شود، چون به احتمال قریب به یقین این موضوع بیوتروریسم است، البته زمینه های و ریشه های آن بایست معلوم شود. اینکه عنوان شده بیش از ۱۰ برند درگیر چنین موضوعی شده است، این در حد یک اتفاق کوچک در کشور نیست.

این مسئول افزود: درجه انتشار کیک های آلوده در استان ها نشان می دهد که در بسیاری از استان ها شایع شده است، و در جلسه فردا در حوزه امنیتی با حضور دستگاه های متولی همچون دانشگاه علوم پزشکی، صمت و... موارد مختلف بررسی خواهد شد.

معاون استاندار بوشهر تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی با استفاده از فضای رسانه ای مرسوم هشدارهای لازم و موارد موردنظر را اعلام کنند تا صدمات و آسیب های ناشی از مصرف این مواد در سطح استان ها گزارش شده است کمتر شود.

خورشیدی در خصوص میزان انتصاب زنان در پست های مدیریتی بیان کرد: در ارزیابی که اخیرا انجام شد استان بوشهر در انتصاب بانوان در سراسر کشور استان اول شناخته شد. تعداد قابل توجهی از مدیران کل دستگاه های اجرایی، معاونان فرماندار، شهردار از میان بانوان انتخاب شده است و همینطور در سطوح مدیریت های میانی و پایه نیز حسن اعتمادی نسبت به بانوان وجود دارد.

وی تصریح کرد: انتظار من از برخی دستگاه‌ها این است که در انتصاب بانوان همّت بیشتری داشته باشند، برای مثال از آموزش و پرورش با توجه به حضور تعداد بسیار زیادی از بانوان در بدنه آموزش و پرورش انتظار ما این است که چنین دستگاه هایی از توان مدیریتی زنان استفاده بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کیک آلوده دبیر شورای اطلاع رسانی دولت دانشگاه علوم پزشکی استاندار بوشهر قرص آنفلوآنزا انتصاب زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۰۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند/ بارندگی در این مناطق شدید خواهد بود

به گزارش خبرآنلاین از کانال خبری چندثانیه، فردا سامانه بارشی ضمن تقویت، نوار غربی و بخش‌هایی از بوشهر و فارس را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

اصغری، کارشناس هواشناسی در این باره گفت: بارندگی‌های نسبتا قابل توجهی در نیمه غربی آغاز خواهد شد و هشدار نارنجی برای این مناطق صادر شده است.

وی افزود: بوشهر، کرمان، یزد و مرکزی منتظر باشند از سمت غرب بارش آغاز شود و هر لحظه احتمال سیلاب و طغیان رودخانه وجود دارد.

اصغری گفت: سواحل دریای خزر در آخر هفته بارندگی خواهد داشت. در گذرگاه‌های کوهستانی احتمال سقوط سنگ وجود دارد.

وی افزود: تهران جمعه بارانی خواهد بود.

اصغری ادامه داد: مسافرین مشهد بدانند که جمعه با بارش روبرو خواهند بود.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901282

دیگر خبرها

  • بارندگی‌ها در استان بوشهر تا شنبه تداوم دارد/ احتمال بارش تگرگ
  • امحاء مزارع آلوده به فاضلاب خام در شرق شیراز
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ بد‌افزار خطرناک PlugX در حال نفوذ به کامپیوتر‌ها است
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ یک بد‌افزار خطرناک در کمین کامپیوترها
  • هشدار سایبری: از USB نامطمئن استفاده نکنید، بدافزار خطرناک PlugX در حال گسترش است
  • عملیات امحای مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • آغاز عملیات امحای مزارع آلوده به فاضلاب در شرق شیراز + فیلم و تصاویر
  • عملیات امحاء مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند/ بارندگی در این مناطق شدید خواهد بود
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ بد‌افزار خطرناک PlugX در حال نفوذ به کامپیوترها است