Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@03:40:22 GMT

اعتبار بیمه هنرمندان ۲۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۱۹۰۳

اعتبار بیمه هنرمندان ۲۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت

لادن حیدری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر  افزود: در حوزه فرهنگ و هنر همیشه وقتی صحبت از اصحاب فرهنگ و هنر می‎شود خبرهای خوشی وجود دارد و هر چه حمایت‎ها شود اخبارهای بهتری خواهد بود.

وی بیان کرد: بیمه هنرمندان بویژه در استان‌هایی که آسیب پذیرتر بودند به طور جدی در سال های آینده مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری ادامه داد: با هماهنگی صورت گرفته با سازمان برنامه و بودجه کشور در سال ۹۹ تعداد اصحاب فرهنگ و هنر بیشتری تحت پوشش بیمه‌های صندوق هنر تحت نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار می‌گیرند.

وی گفت: از این موضوع می‎توانیم بهره برداری بهتری داشته باشیم زیرا اصحاب فرهنگ و هنر مشمول هیچ گونه بیمه‌ای نبودند و چند سالی است که این اتفاق در وزارت فرهنگ افتاده و متاسفانه خیل عظیم هنرمندان را به دلیل محدودیت منابع نتوانستیم پوشش دهیم.

حیدری بدون اشاره به اعتبار بیمه هنرمندان برای سال جاری عنوان کرد: با پیگیری وزیر سال آینده سقف اعتبارات بیمه هنرمندان ۲۰۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است.

وی گفت: این مبلغ را سازمان برنامه و بودجه  پیش بینی کرده که به طور معمول برای بیمه هنرمندان تخصیص‌ها صددرصد پرداخت می‎شود و با این شرایط سال آینده چشم انداز بهتری خواهیم داشتیم.

حیدری بیان کرد: اکنون ۲۶ هزار هنرمند در صندوق هنر بیمه هستند و بستگی به اعتباراتی که وجود دارد  و سهم بیمه‌ای که سازمان تامین اجتماعی از ما مطالبه خواهد داشت این تعداد در آینده متفاوت خواهد بود.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی لادن حیدری هنرمندان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هنرمندان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۱۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبیاری ۴۰۰ هکتار از اراضی و باغات در بخش ناغان

فردوس کریمی در نخستین سفر استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۳ به بخش ناغان، اظهارداشت: در قالب طرح پمپاژ آب ناغان سه ایستگاه پمپاژ، دو باب مخزن، هفت کیلومتر خط انتقال اجرا شده و در حال تملک اراضی هستیم.

وی افزود: طرح پمپاژ آب ناغان ۴۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح هزینه شده و جهت تکمیل و بهره‌برداری از طرح به هزار میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.

بیشتر بخوانید

تجهیز بیش از ۷۰ هزار هکتار از اراضی به سامانه‌های نوین آبیاری

کریمی اضافه کرد: تخصیص جدیدی به نیاز آبی ناغان اضافه شد و هم‌اکنون۴۰۰ هکتار از اراضی و باغات ناغان زیرپوشش آبیاری قرار داده شده است.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم ۸۵ مورد ساماندهی پرورش ماهی برای نخستین بار و همچنین تخصیص دو هزار و ۱۵۴ لیتر آب برای پرورش طیور، گلخانه‌ها و دامداری‌های ناغان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • میزان افزایش حق‌الزحمه مهندسان هفته آینده اعلام می‌شود
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • آبیاری ۴۰۰ هکتار از اراضی و باغات در بخش ناغان
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • هفته‌ فرهنگی اصفهان فرصتی برای معرفی هنرمندان و اندیشمندان است
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی