Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@00:02:02 GMT

روحانی سالگرد استقلال جمهوری قزاقستان را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۸۲۳۸

روحانی سالگرد استقلال جمهوری قزاقستان را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن بیست و هشتمین سالگرد استقلال جمهوری قزاقستان به دولت و مردم این کشور، اظهار امیدواری کرد تا در پرتو مساعی مشترک، شاهد تداوم رایزنی‌ها وگسترش بیش از پیش مناسبات جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان در عرصه‌های دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

 بسم  الله الرحمن الرحیم

جناب آقای قاسم ژومارت توکایف

رئیس جمهوری قزاقستان

فرا رسیدن بیست و هشتمین سالگرد استقلال جمهوری قزاقستان را به جناب‌عالی و مردم کشورتان تبریک می گویم. مایلم خرسندی خویش را از توسعه همکاری‌های میان دو کشور در راستای منافع متقابل طی سه دهه گذشته ابراز نمایم. امیدوارم در پرتو مساعی مشترک، شاهد تداوم رایزنی‌ها وگسترش بیش از پیش مناسبات جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان در عرصه‌های دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی باشیم.

از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن جناب و سعادت و بهروزی مردم جمهوری قزاقستان را مسألت دارم.

حسن روحانی          

رئیس جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 4798978 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران جمهوری قزاقستان مجلس شورای اسلامی ستاد انتخابات کشور انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی وزارت کشور هیئت دولت سید اسماعیل موسوی ایران محمدجواد ظریف مجلس حسن روحانی اصلاح طلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۸۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، آیت الله سید ابراهیم رییسی در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رییس جمهور و مردم این کشور ابراز امیدواری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • سفر رئیس کل بانک مرکزی به عربستان
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • رئیس کل بانک مرکزی به عربستان رفت
  • فرزین به عربستان رفت
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت