Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

علی القاصی، دادستان عمومی و انقلاب تهران در مورد محاکمه زندانیان حوادث اخیر گفت: در کوتاه‌ترین زمان ممکن آنهایی که اغتشاشگر بودند و آنهایی که به اموال عمومی دست‌اندازی کردند محاکمه می‌شوند.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی دادگاه برگزار می‌شود، ادامه داد: به زودی دادگاه این افراد برپا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

القاصی گفت: قطعاً اولویت ما در برخورد با کسانی است که لیدر اغتشاش بودند و آنهایی که آمدند و بانک‌ها را آتش زدند و اموال عمومی را تخریب کردند و در واقع عناصر اصلی اغتشاشات در اولویت رسیدگی خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب تهران همچنین در مورد تشکیل پرونده و ارسال آن به دادسرا گفت: پرونده برخی از اغتشاش‌گران تکمیل شده و برخی نیز در حال تکمیل است.

وی افزود: زمان دقیق برگزاری دادگاه این افراد هنوز مشخص نیست اما امیدواریم به زودی دادگاه این افراد برپا شود.

چندی پیش؛ غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه نیز اعلام کرد: علاوه بر دیدار چهره به چهره مسؤولان با دستگیرشدگان، اقدامات لازم برای تفکیک آنها صورت گرفته و با اجرای این برنامه ها اکثر بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر آزاد شدند و امروز عدد بازداشتی ها به حداقل رسیده و در تهران تعداد ۳۰۰ نفر در بازداشت به سر می‌برند.

وی ادامه داد: کسانی که در زمره اغتشاش گران هستند در اسرع وقت پرونده هایشان رسیدگی شده و به دادسرا می رود و سایر بازداشتی‌ها نیز آزاد خواهند شد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دادستان تهران اعتراض به گرانی بنزین علی القاصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۷۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی

به گزارش خبرآنلاین،‌ دادگاه توماج صالحی را به اتهام افساد فی الارض به اعدام و مجازات‌های تکمیلی محکوم کرده است.

در همین‌باره مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: این حکم بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

براساس حکم صادره از سوی دادگاه، به دلیل اظهار ندامت و پشیمانی و همکاری متهم، دادگاه وی را مستحق تخفیف دانسته به همین جهت در صورت فرجام خواهی احتمالی متهم و وکلای او و در صورت تایید حکم اعدام در دیوان عالی کشور، موضوع تخفیف مجازات در کمیسیون عفو و بخشودگی بررسی خواهد شد.

گفتنی است در صورت موافقت کمیسیون عفو و بخشودگی با تخفیف مجازات و طی همه فرایند قانونی، حکم توماج صالحی با یک درجه تخفیف به حبس طول المدت تبدیل و مجازات‌های تکمیلی در مورد متهم اجرا خواهد شد.
قابل ذکر است سایر اتهامات این متهم نیز در حال رسیدگی قضایی است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899327

دیگر خبرها

  • دادستان جورجیا: دانشجویان را سرکوب کنید
  • حمایت دادستان جورجیا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی
  • توضیحات قاضی از دادگاه منافقین/ تشریح اتهامات از سوی وکیل
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • جزییات جدید از پرونده مهسا امینی
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد