Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار سرخس گفت: خوشبختانه مجوز کمیته فنی مسکن و شهرسازی را برای تغییر کاربری زمین جایگاه دوم سی.ان.جی سرخس از مسکونی به تجهیزات شهری دریافت کردیم و روز چهارشنبه در کمیسیون ماده 5 درباره تغییر کاربری تصمیم‌گیری می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد صفائی در گفتگو با صبح توس؛ درباره زیباسازی بلوار مصلی سرخس گفت: وجود مراکز فرهنگی، مسجد امام رضا علیه السلام و مصلی نماز جمعه و برگزاری راهپیمایی‌ها در بلوار مصلی شهر سرخس باعث شد تا به این بلوار توجه بیشتر و بهتری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار سرخس بیان کرد: با توجه به وضعیتی که این بلوار داشت نیاز بود تا بهسازی و مناسب‌سازی در بلوار مصلی انجام شود که تاکنون ۷۰ درصد از طرح زیباسازی و مناسب‌سازی این بلوار انجام شده است.

وی اظهار کرد: برای زیباسازی این بلوار از نمای سنگ استفاده شده است و به زودی نیز موزاییک فرش می‌شود تا زیبایی خاصی داشته باشد.

صفائی گفت: ۱۷۰۰ متر طول اجرای این پروژه بوده که تا تقاطع بلوار ولی‌عصر (عج) سنگ‌کاری انجام شده است و موزاییک فرش و فضای سبز آن نیز انجام می‌شود.

شهردار سرخس درباره موضوع تغییر کاربری زمینی که برای جایگاه دوم سوخت سی.ان.جی در نظر گرفته شده بود، گفت: خوشبختانه مجوز کمیته فنی مسکن و شهرسازی را برای تغییر کاربری این زمین از مسکونی به تجهیزات شهری دریافت کردیم و روز چهارشنبه در کمیسیون ماده ۵ درباره تغییر کاربری تصمیم‌گیری می‌شود.

وی در پایان درباره استانداردسازی وسایل بازی پارک‌های شهر سرخس گفت: در این باره مکاتباتی را با اداره کل استاندارد خراسان رضوی داشتیم و طی این هفته یک نماینده از شهرداری سرخس برای ثبت وسایل‌بازی در اداره کل استاندارد می‌فرستیم تا در نهایت مجوزهای لازم برای این وسایل صادر شود و همین هفته این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۸۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیشب ثابت شد رئال فقط یک تیم ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی دیشب ترکیب رئال مادرید را زیر و رو کرد و تیمش را با 9 تغییر به مصاف سوسیداد فرستاد، با این حال مشکلی برای پیروزی نداشت و با گل آردا گولر به سه امتیاز حیاتی دست یافت. تیم دوم رئال نیز عالی کار کرد.

فران گاسیا بعد از مدت ها فرصت پیدا کرد از ابتدا در ترکیب رئال قرار بگیرد. او که تابستان گذشته به رئال ملحق شد، در ال‌کلاسیکوی یکشنبه گذشته نیز دقایق پایانی به زمین رفت و موثر کار کرد.

فران در پایان بازی در مورد فاصله کم تا قهرمانی لالیگا گفت: «بله، قهرمانی لیگ نزدیک‌تر شد. از اینکه توانستم بار دیگر از این پیراهن دفاع کنم خوشحالم. به عنوان بازیکن رئال می‌دانید که باید همه چیز خود را برای موفقیت تیم و شادی هواداران بدهید. بازگشت به مادرید با این سه امتیاز حس فوق العاده ای دارد.»

او در مورد 9 تغییر در ترکیب اصلی گفت: «این یعنی رئال فقط به یازده نفر متکی نیست و یک تیم مشخص ندارد. ما یک مجموعه بزرگ و متحد هستیم و هر بازیکنی به زمین برود، همه تلاش خودش را می کند. ما به مربی ابزار و اختیاز لازم برای تغییرات را می دهیم.»

دیگر خبرها

  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۱۰ هکتار در کرج
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد
  • دیشب ثابت شد رئال فقط یک تیم ندارد!
  • جلوگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • ۸۴۲ هکتار از اراضی ملی به شهرک‌های صنعتی و کشاورزی واگذار شد
  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • پیشگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز