Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، دکتر سیماسادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با تسلیت فوت دو دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، گفت: علت مرگ این دو دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز که با فاصله چند روز در این دانشگاه فوت شده‌اند، در دست بررسی است و پس از اعلام نظر مراجع ذی‌الصلاح و بررسی پرونده سلامت‌روان آنها، دلیل اصلی منجر به مرگ و دلایل زمینه‌ای آن اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با تسلیت درگذشت این دو نفر دانشجو به همه دانشگاهیان و خانواده‌های داغدار این دانشجویان، گفت: متأسفانه در چند روز گذشته خبر درگذشت این دو دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز، احساسات همه دانشگاهیان را جریحه‌دار کرده و بسیار تکان دهنده بود.

وی گفت: بنده این حادثه ناگوار را به همه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز و خانواده محترم آنان تسلیت عرض می‌کنم و امیدواریم هرگز شاهد از دست دادن هیچ یک از دانشجویان که ذخایر ارزشمند انسانی کشور هستند، نباشیم.

لاری با تأکید بر این‌که دلایل فوت این دو دانشجو در حال بررسی است، گفت: علت فوت این دو دانشجو باید توسط مراجع رسمی اعلام شود و تا زمانی که اعلام نشده نمی‌توان در خصوص علت مرگ اظهار نظر کرد.

وی افزود: یک تیم از وزارت بهداشت با همکاری مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی اهواز و پزشکی قانونی اهواز در حال بررسی علت فوت و دلایل وقوع این حوادث تلخ هستند.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت تصریح کرد: روز شنبه ۳۰ آذرماه نیز یک تیم از وزارت بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی اهواز حضور یافته و مستندات و جمع‌بندی نظر کارشناسان را بررسی خواهند کرد.

طی چند روز گذشته دو دانشجوی رشته‌های پزشکی و داروسازی دانشگاه علوم پزشکی اهواز جان خود را از دست داده‌اند که دلایل فوت این افراد توسط کارشناسان در دست بررسی است.

کد خبر 4800503

منبع: مهر

کلیدواژه: مرگ و میر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت پیام تسلیت دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سنجش دانشگاه ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های ایران آزمون کارشناسی ارشد روز دانشجو دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت مسعود سلیمانی دانشجویان دانشگاه پیام نور دانشگاه علوم پزشکی تهران حسین توکلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۹۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ علی اکبر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اظهار کرد: تاسیس صندوق وزارت بهداشت  با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متأهل در راستای سیاست‌های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همچنین صندوق در راستای حمایت از دانشجویان متأهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواست های ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی بیان کرد: یک هزار و ۲۱۶ نفر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • سفر معاون وزیر خارجه آمریکا برای بررسی تحولات افغانستان
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی