Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب دیدار‌های معوقه هفته چهاردهم لیگ آزادگان، امروز ۶ دیدار برگزار شد. در مهم‌ترین بازی مس رفسنجان با یک گل خوشه طلایی ساوه را شکست داد تا ۳۳ امتیازی شود و بار دیگر به صدر جدول بازگردد.

نود ارومیه که با ۳۲ امتیاز و یک بازی کمتر از گل ریحان در رده دوم قرار داشت، با پیروزی در بازی امروز می‌توانست فارغ از نتایجی که در بازی‌های دیگر رقم می‌خورد صدرنشین شود، اما شاگردان بیاتلو در ارومیه با یک گل نتیجه  را به فجر سپاسی شیراز واگذار کردند تا به رده چهارم سقوط کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فجر سپاسی  با کسب ۳ امتیاز ارزشمند این دیدار خارج از خانه ۳۳ امتیازی شد و برحسب تفاضل گل کمتر نسبت به مس رفسنجان در رده دوم قرار گرفت.  

قشقایی شیراز هم در ادامه روند خوب خود، سرخپوشان پاکدشت را با نتیجه ۱-۳ از پیش رو برداشت. محمد جواد عباسی، مرتضی سنجانکی و حسین صادقی برای قشقایی گلزنی کردند. قشقایی و سرخپوشان با ۲۰ و ۱۹ امتیاز به ترتیب در رده‌های یازدهم و دوازدهم قرار دارند.  

آلومینیوم در اراک با تک گل دقیقه ۸ سید پیمان میری برابر رایکا به پیروزی رسید. شاگردان فکری در تیم آلومینیوم با ۲۶ امتیاز در رده ششم جای گرفتند و رایکا با ۱۳ امتیاز در رده هفدهم باقی ماند.  

ملوان و علم و ادب تبریز هم به  تساوی ۱-۱ رضایت دادند. ملوانان با ۱۵ امتیاز و ایستادن در رده شانزدهم به کارشان در نیم فصل اول پایان دادند و علم و ادب که در بازی هفته شانزدهم برابر مس کرمان حاضر نشده بود، با کسب ۶ امتیاز از ۱۵ بازی در قعر جدول باقی ماند.

بیشتر بخوانید: مسئولان باشگاه تبریزی در روند برگزاری مسابقات اخلال ایجاد کردند/ مس ۳ بر صفر برنده اعلام خواهد شد

دیدار استقلال خوزستان و آرمان گهر نیز بدون گل مساوی شد. آرمان گهر و استقلال خوزستان با ۱۸ و ۱۶ امتیاز در رده‌های سیزدهم و چهاردهم قرار دارند.  

در پایان بازی‌های نیم فصل اول لیگ آزادگان، ۳ تیم مس رفسنجان، فجر شهید سپاسی شیراز و گل ریحان البرز با ۳۳ امتیاز و بر حسب تفاضل گل، در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.  

نتایج دیدار‌های معوقه هفته چهاردهم: 

شهرداری تبریز یک - ملوان یک  مس رفسنجان یک - خوشه طلایی ساوه صفر  نود ارومیه صفر - فجر سپاسی یک  قشقایی شیراز ۳ - سرخپوشان پاکدشت یک  آلومینیوم اراک یک - رایکا بابل صفر  استقلال خوزستان صفر - آرمان گهر صفر 

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۶۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت سوزی عجیب کریس وود مقابل دروازه منچسترسیتی (ناتینگهام فارست 0-1 منچسترسیتی)

فرصت سوزی عجیب کریس وود مقابل دروازه منچسترسیتی (ناتینگهام فارست 0-1 منچسترسیتی)

دیگر خبرها

  • فرصت سوزی عجیب کریس وود مقابل دروازه منچسترسیتی (ناتینگهام فارست 0-1 منچسترسیتی)
  • ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • برد نصف رئال درخانه سوسیداد؛ ۴ امتیاز تا قهرمانی
  • ببینید | خلاصه بازی فجر سپاسی ۰ - گل گهرسیرجان ۳
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • تایلند در خانه تاجیکستان را شکست دا د و راهی فینال شد