Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست امور هماهنگی و نظارت بر تولید مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: پالایشگاه‌های پارس جنوبی با تلاش متخصصان و کارکنان پرتلاش و با تکیه بر توان داخلی، آمادگی تامین گاز مورد نیاز کشور در فصل سرما دارند. ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری  تسنیم از عسلویه، علی احمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در عسلویه  به نقش مهم پارس جنوبی در تامین گاز مورد نیاز کشور پرداخت و اظهار داشت: تولید پایدار و ایمن گاز و سایر محصولات مورد نیاز در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تامین گاز  سایر نقاط کشور از پارس جنوبی با ورود موج سرما افزود: پالایشگاه‌های پارس جنوبی با تلاش متخصصان و کارکنان پرتلاش و با تکیه بر توان داخلی، آمادگی تامین گاز مورد نیاز کشور دارند.

سرپرست امور هماهنگی و نظارت بر تولید مجتمع گاز پارس جنوبی از وارد مدار تولید بودن  پالایشگاه فازهای مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد و افزود: عملیات تعمیرات اساسی با تلاش شبانه روزی تمام واحدهای عملیاتی و پشتیبانی طبق برنامه زمان‌بندی و با تحقق اهداف بازرسی فنی با موفقیت انجام و اکنون پالایشگاه، فازهای مجتمع گاز پارس جنوبی با تمام ظرفیت در مدار تولید قرار دارد.

احمدی با بیان اینکه تعمیرات اساسی سالانه پالایشگاه‌های گاز پارس جنوبی با تلاش متخصصان داخلی با موفقیت انجام شده است تصریح کرد: تعمیرات اساسی پالایشگاه گاز مجتمع گازی پارس جنوبی بر اساس اهداف تدوین شده ویژه فصل سرما، در چهار بخش تعمیرات اضطراری، پیشگیرانه، بازرسی‌های فنی از تجهیزات و رفع محدودیت‌های اساسی با همکاری تمامی واحدهای پشتیبانی ستاد انجام شده است.

بوشهر| بیش از 70 درصد گاز مصرفی کشور از منطقه پارس جنوبی تامین می‌شود تحریم‌هایی که فرصت‌ساز شد؛ افزایش تولید روزانه گاز به 60میلیون مترمکعب در پالایشگاه دوم پارس جنوبی‌ بوشهر| تولید گاز از پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی 20 درصد افزایش یافت

وی تولید میعانات گازی از پالایشگاه‌های پارس جنوبی را از دیگر تولیدات دانست و خاطر نشان کرد: با پایش لحظه‌ای آخرین وضعیت تولید محصولات در سطح مجتمع گاز پارس جنوبی پیش بینی مناسبی از وضعیت تولید میعانات گازی به امور بین المللی شرکت ملی نفت شده است و بر همین اساس برنامه‌ریزی مدونی برای برداشت میعانات گازی از تمامی پالایشگاه‌ها برای ارسال به مشتریان در امور هماهنگی و نظارت بر تولید مجتمع صورت می‌گیرد.

سرپرست امور هماهنگی و نظارت بر تولید مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به سهم بیش از 70 درصدی مجتمع در سبد گاز کشورگفت: تمامی اقدامات و فعالیت‌های امور هماهنگی و نظارت بر تولید در این راستا قرار دارد و با وجود محدودیت‌های بین‌المللی خوشبختانه اقدامات موثر و پیشگیرانه در تعمیرات اساسی پالایشگاه‌ها با همکاری مدیریت عملیات برنامه‌ریزی و انجام گرفته است.

انتهای پیام/190/ز

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۷۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد ۳ بخار نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد

قلعه سری سرپرست معاونت تعمیرات شرکت مدیریت تولید برق نکا گفت:واحد ۳ بخار نیروگاه شهید سلیمی نکا به منظور انجام تعمیرات میاندوره‌ای و ارتقاء آمادگی برای تولید پایدار انرژی در فصل تابستان از مدار خارج شد.

او افزود: این واحد در آستانه آغاز پیک مصرف، طبق برنامه زمانبندی به مدت ۱۷ روز تحت عملیات تعمیرات میاندوره‌ای قرار می‌گیرد.

قلعه سری گفت: در طول تعمیرات این واحد علاوه بر فعالیت‌های معمول در تعمیرات میاندوره ای، تعمیرات اساسی اف دی فن‌ها (فن تامین کننده هوای بویلر) ۱ و ۲ و تعمیرات اساسی، اصلاح و ماشین کاری نشیمنگاه پمپ آب دریای شماره یک نیز انجام می‌پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • امام تعمیرات پروژه آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا
  • واحد ۳ بخار نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • نهاده‌های مورد نیاز مرغداران تامین شد