Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@19:21:10 GMT

آمریکا در برابر ایران اسلامی تسلیم می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۷۵۷۰۰

آمریکا در برابر ایران اسلامی تسلیم می شود

آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج  تاکید کرد که ایران  اسلامی به فضل الهی داغ مذاکره را بر دل آمریکا خواهد گذاشت.

وی ادامه داد:  مسایلی از جمله خروج انگلیس از اتحادیه اروپا مقدمه ای از اضمحلال و نابودی شان است و نشان می دهد که آمریکا در برابر قدرت جدیدی در آینده نزدیک به نام ایران تسلیم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه نباید به آمریکایی ها اعتماد کرد ، افزود: برخی در داخل ضربان قلب شان با آمریکا تنظیم می شود، حالا که ترامپ به استیضاح نزدیک شده عده ای نگران هستند.

خطیب جمعه کرج با اشاره به سفر رییس جمهوری به ژاپن عنوان کرد: ژاپنی ها اختیارشان در دست آمریکا است و تاکنون نیز با آمریکایی ها همراهی کرده اند، ژاپن جواب را از رهبری گرفته است.

وی بیان داشت: نباید این برداشت به وجود آید که فشارها بر ایران تاثیر گذاشته و زیاده خواهی آمریکایی بیشتر شود.

آیت الله حسینی همدانی در بخش دیگری از سخنان خود به فرارسیدن سالروز میلاد حضرت مسیح (ع)  اشاره کرد و گفت : عنوان می کنند که این پیامبر تنها اهل موعظه بوده و با جهاد در برابر استکباری کاری نداشته این در حالی است که قرآن که در آن هیچ تحریف و انحرافی وجود ندارد خلاف این مطالب را بیان می فرماید.

وی ادامه داد: حضرت مسیح تورات را تصدیق می کند، چون اهل مبارزه با استکبار بوده نبرد ، علیه طاغوتیان را تصدیق می کند، اگر اهل جهاد نبود نمی توانست تورات را تصدیق کند.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه قرآن از مسلمانان می خواهد که همانند مسیح و حواریون به یاری دین خدا شتافته اظهار داشت: مسیحیت توسط حکومت های استکباری تحریف شده، امروز برخی سران کشورهای مسیحی آبروی بشریت را برده اند، سرکوب خط مقاومت توسط کدام کشورها در حال انجام است و ملت های مظلوم در سراسر دنیا چگونه سرکوب می شوند؟

وی افزود: اما اعتقاد جدی ما بر این است که وعده الهی به زودی محقق و شاهد نابودی اسراییل و نظام سلطه و استکبار خواهیم بود.

حسینی همدانی در ادامه به جنگ روانی و رسانه ای دشمنان اشاره کرد و گفت: این روزها افکار عمومی  توسط  رسانه ها  شکل می گیرد  و دشمنان اسلام  یکی از روش هایشان این است که به گونه ای القا کنند که اکثریت جامعه خود را دراقلیت می بینند.

وی با بیان اینکه  دشمنان با جنگ روانی خود، آرام آرام اکثریت جامعه تبدیل به خودسانسوری شده و در انزوا قرار می گیرند افزود: در مرحله اول رسانه دشمن از یک اتاق فرمان متمرکز به روی چند مساله تمرکز، زمان بندی و مرتب تکرار می کند، مرحله دوم هماهنگ سازی است در این مرحله به گونه ای رفتار می کنند که جامعه دست از باورهایش برمی دارد و در مرحله سوم نیز سبب می شود تا کسانی که یک روزی باور داشتند امروز علیه باورهای خود سخن بگویند.

امام جمعه کرج گفت: البته در این جنگ روانی بدون تهدید، فشار، شکنجه و جنگ و با فضا سازی و غوغا سالاری  دشمنان برای مقطعی به اهدافشان می رسند ، تمام دنیا مشغول مسائل عراق و لبنان می شود و یمن را فراموش و آنها نیز یمن را سرکوب می کنند.

آیت الله حسینی همدانی افزود: در داخل کشور نیز خیلی ها که بابد از انقلاب و آرمان های آن دفاع کنند به این خیال که در اقلیت هستند سکوت می کنند، علیه حجاب جو ایجاد می شود که دختر مسلمان برای استفاده از چادر دچار تردید می شود، یک فوتبالیست پس از گلی که وارد دروازه می کند برای ابراز شادی خود پیراهنش را نشان می دهد که  حرفی حق بر روی آن نوشته شده اما فضاسازی های زیادی می کنند.

وی ادامه داد: علیه هنرمندان ارزشی، ناهنجاری های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی آنقدر سیاه نمایی می کنند که یک جوان مومن، انقلابی و حزب اللهی جرات دفاع از انقلاب اسلامی را نداشته باشد.

نماینده ولی فقیه در البرز گفت: هرگز در برابر این مسایل سکوت نخواهیم کرد و باید محکم ایستاد.

امام جمعه کرج در بخش دیگری از سخنان خود به تدوین بودجه سال ۹۹ اشاره  کرد و بیان داشت: البته دستور دادند که دیگر دستگاه ها در این رابطه صحبت نکنند، اما باید حرف زد، مطالبات رهبری در این بودجه دیده نشده که خود ایشان نیز اعتراض داشتند.

آیت الله حسینی همدانی در ادامه به خسارت های وارد شده به مردم و کسبه بر اثر اغتشاشات اخیر اشاره  کرد و گفت: انتظار ما از استاندار این است که با توجه به آسیب هایی که به اموال مردم وارد شده مسیر بازسازی در پیش گرفته شود، در مواردی شنیده شده شهرداری ها از این  افراد مطالباتی مانند عوارض که توان پرداخت ندارند را دارد، باید طرح هایی از جمله تخفیف و فرصت و یا مواردی دیگر در نظر گرفته شود.

امام جمعه کرج در ادامه به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: عده ای در نظر داشتند که آشوب ها را به گونه ای طراحی کنند که به برگزاری انتخابات برسد در نتیجه حضور حداکثری مردم را تحت تاثیر قرار دهند، ثبت نام های بی حساب و کتاب به خاطر خلا قانونی و بدون در نظر گرفتن نقاط ایجابی در افراد بوده است.

آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه فشار می آورند تا تائیدهای خاص را بگیرند، گفت: ما باید به گونه ای کار کنیم که حضور حداکثری ایجاد شود، کار را با صلابت و قدرت انجام و امیدوار باشیم.

وی ادامه داد: در صورتی که هیات های اجرایی  کوتاهی کرده باشند  مسوول هستند ، رهبر معظم انقلاب در سال ۹۴ بیان کردند که انتخابات حق الناس است، فقط شمارش آرا و مراقب بودن آن حق الناس نیست، بلکه اگر کسی باید صلاحیت داشته باشد تائید نشود و یا برعکس این هم حق الناس است.

نماینده ولی فقیه در البرز در ادامه با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب نیاز به مجلس انقلابی تری داریم، خطاب به مردم  گفت: افرادی را انتخاب کنید که شاخص های لازم را داشته باشند،  مردم هوشیارانه انتخاب کنند  و به افرادی که پول دستی می دهند، در جلسات مهمانی هایشان  کارت هدیه می دهند در واقع به درک مردم بی احترامی می کنند.

آیت الله حسینی همدانی افزود: برخی برای رسیدن به منافع شان حاضر به هر کاری هستند و اعتقادی به اصول انقلاب اسلامی ندارند.

برچسب‌ها امام جمعه کرج مذاکره ایالات متحده آمریکا ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه کرج مذاکره ایالات متحده آمریکا ایران امام جمعه کرج مذاکره ایالات متحده آمریکا ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۵۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا در ۴۵ سال اخیر هیچ پیروزی‌ای در مقابل جمهوری اسلامی نداشته است

ایسنا/سمنان جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا طی ۴۵ سال اخیر هیچ پیروزی‌ای در مقابل جمهوری اسلامی نداشته است.

سردار فدوی، ۱۸ اردیبهشت در سفر به سمنان از جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت منطقه‌ای نام برد و افزود: در طی ۴۵ سال گذشته بارها بر دشمن خبیث خود پیروز شده‌ایم.

وی با بیان این‌که دشمن تلاش می‌کند تا ما را از پیروزی نهایی بازدارد، تصریح کرد: در جنگ تحمیلی ۸ ساله و آنگاه که پای جان در میان بود، با رشادت رزمندگان اسلام، دشمن شکست خورد.

جانشین فرمانده کل سپاه، جنگ اقتصادی را جبهه دیگر دشمن علیه کشورمان ارزیابی کرد و گفت: بدون شک در جنگ اقتصادی نیز با کار جهادی و انقلابی به پیروزی خواهیم رسید.

سردار فدوی با اشاره به این‌که خداوند همواره یاور این انقلاب بوده، ادامه داد: از ابتدای انقلاب، پای هر کاری رفته‌ایم، خداوند ما را به پیروزی رسانده است. بحمدالله در کشور ما انسان‌هایی مومن، متقی و پرتلاش با بهره هوشی بسیار بالا حضور دارند که در هر کاری پیروزند.‌

وی به معضل کم‌آبی در کشور پرداخت و اظهار کرد: قرارگاه امام حسن‌ مجتبی(ع) سپاه پاسداران برای به سرانجام‌رسانی نهضت آبرسانی به روستاها، عزم جزم دارد.‌

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: احیای تمامی قنوات کشور در دستور کار بسیج سازندگی کشور است.‌

وی از بسیج سازندگی استان سمنان به عنوان یک دستگاه موفق در سازندگی نام برد و گفت: مسئولان همراه و مردم‌ متحد استان سمنان بحمدالله در موضوع سازندگی، پیشگام کشور هستند.‌

سردار فدوی با بیان این‌که اهالی کویر، مردمانی سختکوش و پرتلاشند و امور را به سرانجام می‌رسانند، افزود: مردم ایران، مردمانی با تمدن هزاران ساله و دارای فکر، اندیشه و نبوغ هستند.‌

وی به پیروزی‌های مداوم کشورمان در عرصه بین‌المللی اشاره و خاطرنشان کرد: به اعتراف مقامات آمریکایی، طی ۴۵ سال اخیر آمریکا هیچ‌ پیروزی‌ای مقابل ملت ایران نداشته و بحمدالله هر روز بر عظمت و سربلندی ایران اضافه می‌شود.‌

وی به تنبیه رژیم اشغالگر قدس اشاره و اظهار کرد: ما در عملیات «وعده صادق» به تمام شیاطین، دشمنان و جبهه باطل حمله کردیم.

جانشین فرمانده کل سپاه به برخی مشکلات اقتصادی در کشور پرداخت و گفت: موضوع اقتصاد و معیشت موضوع تمام‌وقت مردم است و باید به گونه‌ای اقدام کنیم که همه بدانند ما در این جبهه نیز پیروزیم‌

فدوی با بیان این‌که سپاه پاسداران در همه موضوعات، از انقلاب اسلامی پاسداری خواهد کرد، افزود: بسیج در غلبه بر مشکلات اقتصادی کشور ، نقش اساسی دارد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جمهوری اسلامی ایران نماد ایستادگی در برابر دولت‌های متکبر است
  • آمریکا در ۴۵ سال اخیر هیچ پیروزی‌ای در مقابل جمهوری اسلامی نداشته است
  • گروسی: مذاکرات با ایران درباره نحوه اجرای توافق مشترک مارس ادامه دارد
  • گروسی: مذاکرات با ایران برای حل مسائل پادمانی ادامه دارد؛ به‌زودی شاهد گام‌های ملموس خواهیم بود
  • امروزه ریشه های شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران مستحکم تر شده است
  • سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم
  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • بورسیه دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا
  • نتانیاهو: پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • پیشنهاد گروگان سابق آمریکایی در خصوص جنگ ایران و اسرائیل