Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهروند از برگزاری جشنواره «یلدا به خیر و خرید» در فروشگاه های شهروند خبر داد. ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴ بازار نظرات - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  مسعود سریع القلم در گفت و گو با خبرنگار شهرنوشت با اشاره به برنامه های شرکت شهروند به منظور خدمات رسانی بهتر به شهروندان تهرانی به مناسبت شب یلدا اظهار کرد: هفته گذشته نشست مشترکی با مدیر عامل موسسه خیریه محک برگزار کردیم که براساس آن در یک کمپین مشترک تحت عنوان جشنواره «یلدا به خیر و خرید» از بیست آذر تا ششم دی ماه و در حوزه مسئولیت های اجتماعی از محل فروش محصولات فروشگاه های شهروند، یک درصد را برای کمک به کودکان مبتلا به بیماری سرطان اختصاص داده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: تمام افرادی که برای خرید به شهروند مراجعه می کنند عملا در این کمپین شریک هستند، علاوه بر این ماکت هایی از دارو با هماهنگی موسسه محک آماده شده است تا اگر شهروندی به صورت فردی قصد کمک داوطلبانه داشت با پرداخت مبالغ 2000تومان، 5000 تومان و 10000تومان این ماکت های دارو را به شکل سمبلیک خریداری کند؛ وجه دریافتی از این محل مستقیم به حساب محک واریز می شو⁣د.

  مدیرعامل شرکت شهروند با اشاره به دیگر تهمیدات در نظر گرفته شده عنوان کرد: همچنین به مناسبت شب یلدا بسته ای متشکل از آجیل شیرین درجه یک و ممتاز برای کنترل قیمت بازار و کمک به اقشار آسیب پذیر به قیمت 45 هزار تومان در نظر گرفته شده است. این اقدام در جهت تاکید موکد شهردار تهران مبنی به کمک به شهروندان و کاهش قیمت ها انجام شده است.

  سریع القلم ادامه داد: این بسته ارائه شده حداقل حدود 30 تا 35 درصد با قیمت عادی بازار تفاوت دارد. این سفارش گذاری به درخواست شرکت شهروند انجام شده و تمام فرآیندهای کیفیت، قیمت گذاری، انتخاب محصول و ضوابط و مقررات مرتبط با حوزه بهداشت زیر نظر شرکت شهروند بوده است.

  وی با اشاره به تخفیفات 50 درصدی محصولات ارائه شده در فروشگاه های شهروند گفت: در حال حاضر  4200 قلم کالا تا ششم دی ماه با تخفیف 50 درصد عرضه می شوند. با توجه به حمایت شهردار، معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران و اعضای شورای شهر تهران تصمیم بر این است تا چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه پیش رو به مناسبت شب یلدا استودیو پخش زنده در فروشگاه بیهقی برپا شود. از این رو، از تمام مسئولین، شخصیت های فرهنگی، سیاسی و مدیران شهرداری دعوت می شود تا در آنجا حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/

R30411/P/S1407/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۴۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بسته پیشنهادی» ویژه طرفداران پادکست‌/احوالپرسی با طراح پارک ساعی

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه «بسته پیشنهادی» شامگاه جمعه هفتم اردیبهشت با حضور اسماعیل باستانی به ارایه پیشنهادهایی درباره پادکست ها می پردازد.

همچنین مژده لواسانی مجری برنامه در بخشی هم میزبان منصوره مصطفی زاده نویسنده و فعال حوزه کتاب می شود تا درباره پادکست گفت‌وگو کنند.

آیتم احوالپرسی در این قسمت از برنامه نیز سراغ حسین محجوبی نقاش پیشکسوت و طراح و سازنده پارک ساعی می رود.

برنامه «بسته پیشنهادی» محصولی از گروه خانواده شبکه دو است که در حوزه فرهنگ و هنر به ارایه بسته‌هایی پیشنهادی برای مخاطبان می‌پردازد.

این برنامه با اجرای مژده لواسانی و تهیه‌کنندگی الهه بهبودی پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها حوالی ساعت ۲۳ به پخش می‌رسد.

کد خبر 6089197 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • طرفداران پادکست‌ «بسته پیشنهادی» را ببینند
  • «بسته پیشنهادی» ویژه طرفداران پادکست‌/احوالپرسی با طراح پارک ساعی
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟