Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@22:31:17 GMT

کشف ۱۴ هزار داروی قاچاق در اسفراین

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۸۴۱۳۱

کشف ۱۴ هزار داروی قاچاق در اسفراین

خراسان شمالی – فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف ۱۴ هزار داروی قاچاق و غیر مجاز به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال و دستگیری ۳ متهم دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جاوید مهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با احتکار و کالای قاچاق به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با متخلفان ،ماموران پلیس مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی این فرماندهی از تعدادی واحدهای صنفی عطاری در سطح شهرستان بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در این بازدید و بازرسی ها تعداد ۱۴ هزار انواع داروهای غیر مجاز و قاچاق درحال تخلیه از انباری در سطح شهرستان کشف و ضبط شد افزود: برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی این مقدار دارو غیر مجاز ۱۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این رابطه ۳ نفر متهم دستگیرشد, تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کشف داروی قاچاق اسفراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۴۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف انواع تجهیزات سرمایشی صنعتی به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان و به نقل پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر از کشف انواع تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق شده توسط پلیس اقتصادی خبر داد و گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری و دپوی تعداد قابل توجهی تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از این انبار موفق به کشف تعداد 293 انواع کمپرسور و  تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش کالاهای مکشوفه را 700 میلیارد ریال اعلام و خاطر نشان کرد: در این رابطه یک متهم شناسایی و پرونده تشکیل و تحت رسیدگی قرار گرفت.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس