Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در ابتدای مجمع عمومی سالانه این فدراسیون اظهار داشت: در سال ۹۷ شاهد انجام کار‌های زیادی بودیم که از جمله آن می‌توان به برگزاری ۱۳۳ کلاس آموزشی، کلاس‌های تخصصی و سمینار‌های داوران اشاره کرد.

پاکدل ادامه داد: در بحث اردو‌های مختلف و در بخش ملی اعزام‌هایی داشتیم، تیم ملی بانوان در رقابت‌های قهرمانی آسیا در ژاپن حاضر شد و در مجموع ۱۷ اردوی تیم ملی برای بانوان بزرگسالان داشتیم، در بخش نوجوانان، جوانان و ساحلی هم به ترتیب ۱۸، ۸ و ۱۹ اردو برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما همچنین در رقابت‌های نوجوانان و جوانان آسیا حاضر شدیم و به پنجمی آسیا رسیدیم. در بخش هندبال ساحلی هم با توجه به عملکرد خوبی که داشتیم سوم آسیا شدیم و در رقابت‌های قهرمانی جهان هم به عنوان هشتمی رسیدیم.

او افزود: در همان سال ۹۷ در بازی‌های آسیایی با تیم آقایان به رتبه پنجم آسیا رسیدیم و با بانوان هم در رقابت‌های قهرمانی آسیا هفتم شدیم.

از سطح اول آسیا فاصله گرفته ایم

او ادامه داد: متاسفانه کمی از سطح اول آسیا فاصله گرفتیم و باید تلاش کنیم تا جایگاهمان را بهتر کنیم. پاکدل در ادامه صحبت هایش از زحمات علیرضا رحیمی که به دلیل قانون بازنشستگی از کار کنار رفت تشکر کرد. او در ادامه به برگزاری رقابت‌های مختلف اشاره کردو درباره برنامه‌های سال ۹۸ هم عنوان داشت: در این مدت که در فدراسیون هندبال حضور داشتم هیئت‌ها کمک های زیادی به ما کردند، همچنین سلطانی فر هم نگاه خاصی به هندبال دارد. در این مدت ۲۱ سفر استانی  داشتم و ۸ مجمع انتخاباتی برگزار کردم همچنین تلاش کردم با مدیران کل و استانداران صحبت داشته باشم تا مشکلات را بر طرف کنیم، به طور مثال کمک استاندار کرمانشاه باعث شد نماینده این استان به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام شود، من از همه این عزیزان تشکر می‌کنم، زیرا کمک زیادی داشتند و باعث شد تا هندبال بیشتر دیده شود. امروز روسای استان‌ها ما حضور پر رنگی دارند.

تمرکز گرایی را کنار گذاشتیم

رئیس فدراسیون هندبال در ادامه بیان داشت: خوشبختانه تمرکز گرایی را کنار گذاشتیم و ۴۰ اردو در شهر‌های مختلف برگزار کردیم و به بالا بردن سطح استان‌ها کمک کردیم.

او افزود: ما تلاش کردیم حق ۱۰ درصد استان‌ها را پرداخت کنیم و ۷۰۰ توپ هم در این استان‌ها توزیع کردیم، علاوه بر آن در بحث ۵ درصد فدراسیون در استان‌ها برای قرارداد بازیکنان مسئله‌ای وجود داشت که هنوز حل نشده است و در حال پیگیری هستیم.

تنها یک سفر خارجی داشتم / به ما توپ هندبال ساحلی نمی‌دهند

علیرضا پاکدل در ادامه و در خصوص سفر هایش عنوان کرد: تنها سفر بین المللی که داشتم برای اجلاس جهانی سوئد بود که اتفاقات خوبی برای ما رخ داد ما در آن نشست با ۲۴ کشور جهان جلسه داشتیم و به نتایج فوق العاده‌ای رسیدیم. یکی از معضلات ما توپ ساحلی است که به ما نمی‌دهند و اگر قاچاقی هم بخواهیم آن‌ها را وارد کنیم باید برای هر توپ ۷۰۰ هزار تومان هزینه کنیم، اما با رایزنی هایمان با فدراسیون جهانی ۵۰۰ توپ هدیه گرفتیم که تا چند روز آینده وارد کشور می‌شود.

او در ادامه و در خصوص برگزاری کلاس‌های آموزشی هم عنوان داشت: برای نخستین مرتبه در تاریخ قرار است در کشور کلاس آموزشی برای بانوان و در سطح بالا برگزار شود، همچنین قرار است پس از آن هم کلاسی برای آقایان با حضور مدرس ایسلندی برگزار شود.

۶ سال بود که میزبانی نداشتیم

رئیس فدراسیون هندبال درباره میزبانی کشورمان در رقابت های قهرمانی جوانان آسیا گفت: ۶ سال بود هیچ میزبانی نمی‌توانستیم بگیریم، زیرا  بحرین و عربستان  در جمع ۴ تیم برترآسیا حضور دارند و با جو سازیشان اجازه چنین اتفاقی را نمی‌دادند، اما با پیگیری که داشتیم خوشبختانه توانستیم ۳ -۴ هفته پیش به طور رسمی میزبانی رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا در شیراز را برای تیر ۹۹ بگیریم.

او درباره کار‌های عمرانی عنوان داشت:کار‌های عمرانی زیادی هم انجام دادیم به طور مثال در تالار هندبال برای سقف و کف سالن تعمیراتی انجام دادیم، سوئیت ساختیم تا مدرسین خارجی هم بتوانند استفاده کنند همچنین با وزرات علوم و سازمان شهرداری تهران قرارداد‌هایی داشتیم و روز سه شنبه هم با فدراسیون دانش آموزی و آموزش پرورش هم تفاهم نامه‌ای خواهیم بست.

رئیس فدراسیون ادامه داد: با کشور کرواسی هم تفاهم نامه‌ای داشتم و یکی از مطرح‌ترین بدنسازان این کشور هم به ایران آمد و در کنار تیم ملی بود. بیش از ۴۰ اردوی آماده سازی داشتیم، برای تیم ملی بزرگسالان در قطر اردو داشتیم و بیشتر هزینه‌ها توسط قطر بود.

تیم ملی برای آماده سازی رقابت‌های قهرمانی آسیا به قطر می‌رود

پاکدل در ادامه و درباره اعزام تیم ملی به رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: برای آماده سازی هر چه بهتر تیم ملی برای حضور در رقابت‌های قهرماین آسیا  پس فردا تیم ملیمان به قطر می‌رود تاچند بازی دوستانه هم با این کشور داشته باشیم. باتوجه به وضعیت فعلیمان در بحث اردو محدودیت‌هایی داریم و نمی‌توانیم آن طور که باید و شاید حمایت کنیم. امیدواریم نگاه وزارت هم ویژه‌تر شود.

می‌خواهم با رئیسان هیات‌ها شفاف باشم

در بحث گزارش مالی هم مسائلی را عنوان کردم، می‌خواهیم با روسا شفاف باشیم، در اسفند ۹۷ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بدهی جام ریاست جمهوری داشتیم.قرار شد ۳۰ درصد توسط فدراسیون پرداخت شود که انجام شد، همچنین قرار شد ۳۰ درصد توسط وزارت تخصیص داده شود که انجام شد، اما قسمتی از آن باقی مانده که برای بدهی ۵۰ میلیونی آن تا حالا ۳۶۰ میلیون تومان محکوم شدیم.

همچنین مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بدهی مالیاتی از سال ۹۱ تا ۹۶ داریم، ۲۰۰ میلیون تومان به داوران و مبالغی هم به غذا خوری‌ها و ... بدهی داشتیم، ۲۱۰ میلیون تومان از وزارت ورزش و جوانان حدود ۴۶ درصد اعتبار سال ۹۸ را گرفتیم، تقریبا ۹۰ درصد تعهداتمان را پیاده کردیم و در فدراسیون جدید هم بدهی نداریم و همچنین بیش از ۱۰۰ کلاس دانش افزایی داشتیم.

برنامه‌های مختلفی برای هندبال داریم

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در پایان گفت:تحریم‌های ظالمانه‌ای وجود دارد و مشکلاتی داریم، اما تمام تلاشمان را به کار گرفتیم و برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدتی داریم که به طور مثال می‌خواهیم در یکی از آن‌ها در ۸ سال آینده به جمع ۱۶ تیم برتر جهان برسیم، ما قصد داریم مسیر والیبال را در هندبال دنبال کنیم و به شرایط خوبی برسیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۳۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت

به گزارش قدسآ نلاین و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز ‌شده و فردا (یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت) در شهر «روی‌اِت» کشور تایلند با معرفی برگزیدگان به پایان می‌رسد.

در بازی‌های امروز، تیم والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده - امیرعلی قلعه‌نویی) با شکست ۲ بر صفر نیوزلند دو (پاچئو داوی - وستی توماس) به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت. نوجوانان ساحلی ایران که امروز (شنبه - ۱۵ اردیبهشت) برای دومین بار به میدان رفتند با امتیازات ۲۱ بر ۱۰ و ۲۱ بر ۷ حریف را شکست دادند تا به پنجمین برد خود در این مسابقات دست یابند.

با کسب این نتیجه و راهیابی تیم والیبال ساحلی ایران به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۹ سال پسر آسیا، حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه‌نویی موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان شدند که در شانگلو چین برگزار می‌شود.

ساحلی‌بازان کشورمان در دیدار بعد به مصاف استرالیا یک (راکر گراهام جت – دونووان کیلیان) خواهند رفت تا تکلیف حضورشان در دیدار فینال مشخص شود.

دیگر خبرها

  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران در آسیا
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • رونالدو به دنبال عقب انداختن جشن قهرمانی الهلال!
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت