Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در پی مراجعات و درخواست‌های کتبی و شفاهی کارگران کارگاه قطعه یک راه آهن میانه- اردبیل، محمودیان دادستان میانه جهت احقاق حقوق عامه و پیگیری موضوع در محل کارگاه پروژه حضور یافت و از نزدیک پای حرف‌ها و درد دل‌های کارگران نشست. تاریخ انتشار: 13:23 - 02 دی 1398 - کد خبر: ۵۷۹۵۶۴

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، در پی مراجعات و درخواست‌های کتبی و شفاهی کارگران کارگاه قطعه یک راه آهن میانه- اردبیل که حدود ۱۲۰ نفر پرسنل دارد محمودیان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میانه جهت احقاق حقوق عامه و پیگیری موضوع در محل کارگاه پروژه حضور یافت و از نزدیک پای حرف‌ها و درد دل‌های کارگران نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودیان پس از آن که مشخص شد حدود ۸ ماه است که کارگران هیچ گونه حقوقی دریافت نکرده اند و کارگاه هم به حالت نیمه تعطیل در آمده است، دستورات لازم را جهت پیگیری حقوق معوقه کارگران و به رونق افتادن مجدد کارگاه صادر کرد.

وی در حاشیه این دیدار گفت: در سالی که از طرف مقام معظم رهبری به سال رونق تولید نامگذاری شده است باید کار‌ها را طوری پیش برد که هم باعث رونق تولید و کسب و کار شود و هم حقوق کارگران و پرسنل زحمت کش پرداخت گردد.

وی از رئیس اداره کار شهرستان که در این بازدید حضور داشت خواستار پیگیری عاجل این موضوع و تشکیل جلسه‌ای با حضور کلیه مسئولین بالادستی پروژه شد.

بیشتر بخوانید: ایجاد صلح و سازش در پرونده قضایی یک شرکت تولیدی با ۴۰۳ نیروی شاغل

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان میانه مطالبات کارگری حقوق عامه مدعی العموم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۳۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق تولید در گرو تلاش کارگران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امام جمعه سردشت در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر با اشاره به آیات الهی و احادیث  به جایگاه والای کارگران در اسلام اشاره کرد و گفت: ارزش کارگران آنچنان بالا است که پیامبر اکرم (ص) دست کارگری که از شدت کار زبر و خشن شده بود را بوسید .

ماموستا محمد واوی افزود : اولین شرط تولید و پیشرفت و توسعه یک جامعه فعالیت کارگران است اگر کارگران کار نکنند رونق تولید اتفاق نمی‌افتد .

وی هم چنین گفت:کارگران از ارزشمندترین طبقه وگروه در جامعه هستند و چرخ های اقتصادی  جوامع بشری با دست کارگران در حرکت است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • لگدمال شدن آزادی در کشور‌های مدعی حقوق بشر
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • رونق تولید در گرو تلاش کارگران
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار