Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فرزانه فصیحی» رکورددار دوی سرعت ایران که به دعوت باشگاه پارتیزان بلگراد در صربستان حاضر شد، در مسابقات باشگاهی این کشور با در دوی ۶۰ متر داخل سالن رکورد ۷,۴۶ ثانیه عنوان قهرمانی را بدست آورد.

«پریسا بهزادی» روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره رکورد «فرزانه فصیحی» اظهار داشت: در جریان کارهای فصیحی نیستم و تنها می‌دانم که درصربستان تمرین و مسابقه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همسر وی در روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی فعالیت می‌کند و او با حمایت‌های همسرش و هماهنگی با حامیان مالی به عنوان لژیونر به صربستان رفت.

وی افزود: هر کسی که در ایران و خارج از کشور رکوردی می‌زند باید مورد تایید کمیته مسابقات، کمیته فنی و سازمان تیم‌های ملی و دفتر زنان فدراسیون باشد. هر کسی که این رکورد را می‌آورد، باید در مسابقه رسمی شرکت کرده باشد. چون کسانی که رکورد ورودی را می‌آورند باید تحت نظر ستاد دوپینگ از آنان تست دوپینگ گرفته شود. پس از آن نیز مورد تایید دکتر فدراسیون دو و میدانی باشد.

نایب رییس زنان فدراسیون دو و میدانی ادامه داد: چنانچه وی در مسابقات بین‌المللی مورد تایید فدراسیون شرکت کند و رکورد ورودی این مسابقات را بیاورد، فدراسیون دو و میدانی او را به عنوان ملی‌پوش حاضر در این رقابت‌ها می‌پذیرد. ۱۵ و ۱۷ بهمن ماه مسابقات آسیایی داخل سالن در چین برگزار می‌شود و فصیحی تنها با دارا بودن این شرایط مورد تایید فدراسیون قرار خواهد گرفت تا بتواند در این رقابت‌ها شرکت کند.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا فدراسوین فصیحی را به مسابقات آسیایی جاکارتا اعزام نکرد، گفت: وی رکورد ورودی این مسابقات را نیاورده بود. کسانی را به این مسابقات اعزام می‌کنیم که جزو آماده‌ترین دو و میدانی‌کاران باشند، بنابراین با نظر سازمان تیم‌های ملی سپیده توکلی و الهام کاکلی را برای اعزام به جاکارتا انتخاب کردیم.

برچسب‌ها فرزانه فصیحی فدراسیون دو و میدانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرزانه فصیحی فدراسیون دو و میدانی فرزانه فصیحی فدراسیون دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۰۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در جریان برگزاری رقابت‌های دو‌ومیدانی جوانان قهرمانی آسیا امروز جمعه ۷ اردیبهشت و در دور نهایی رقابت ماده۴۰۰متر سجاد آقایی نماینده کشورمان موفق شد با ثبت زمان ۴۸.۱۳ثانیه در جایگاه ششم این مسابقات قرار گیرد و با این نتیجه به کار خود پایان دهد.    مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا ۵ تا ۸اردیبهشت و با حضور ۴۳ کشور از قاره آسیا به میزبانی شهر دبی کشور امارات برگزار می‌شود.   نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری، سجاد آقایی نمایندگان دوومیدانی ایران در این مسابقات هستند.

دیگر خبرها

  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد