Web Analytics Made Easy - Statcounter

دقایق پیش توسط رئیس سازمان بسیج مستضعفین در راستای محرومیت زدایی از مناطق محروم استان ایلام، ۱۳۰ واحد مسکونی در روستای قجر افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در آیین افتتاح ۱۳۰ واحد مسکونی محرومان در روستای قجر اظهار داشت:  به عنوان فرزندان ملت ایران و سپاه و بسیج قول می‌دهیم تا زمانی که مشکلات مناطق محروم و کم برخوردار برطرف نشده با تمام توان در کنار آنان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در کنار افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی به دشمنان اعلام می‌کنیم مردم خداجوی ایران در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشرفت و کوشش را سرلوحه قرار داده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: در این راستا مسوولین خدمتگذار و مردم، یک جبهه واحد را هم در مقابل دشمن و هم مشکلات تشکیل داده‌اند.

انتهای پیام/۹۷۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام سردار سلیمانی سازمان بسیج افتتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۹۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی

به گزارش خبرگزاری مهر، در این جلسه گزارش پیگیری‌های پرونده مرحومه پرستو بخشی و تداوم آنها، اقدامات انجام شده برای حبس زدایی از جرایم پزشکی و وضعیت سامانه الکترونیک قضائی سازمان نظام پزشکی، بحث و بررسی شد.

همچنین در خصوص سامانه انتظامی تاکید شد که دسترسی افراد به سامانه پس از ثبت شکایت است و مراجعات حضوری بعدی شاکی و متشاکی کاهش خواهد یافت.

پیگیری انجام دیدار با رئیس قوه قضائیه، دادستان کل کشور و رئیس سازمان بازرسی کل کشور و ارائه حضوری درخواست‌ها از مصوبات این جلسه بود.

کد خبر 6089638 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی