Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بسیج مستضعفین گفت: آمریکا و استکبار در راهبرد فشار حداکثری بر ملت ایران شکست خورده است.

به گزارش خبررگزاری فارس از ایلام، عصر امروز سردار سلیمانی رئیس بسیج مستضعفین در نشست صمیمی با فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج استان در محل هتل زاگرس شهر ایلام، گفت: آمریکایی‌ها در راهبرد فشار حداکثری علیه ملت ایران شکست خورده‌اند، این یک شکست بزرگ برای آنان است که آثارش در صحنه عملیات هم مشاهده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: علی‌رغم اینکه بعضی از فعالان عرصه مدیریت اقتصاد اعتقاد راسخی به اقتصاد مقاومتی نداشتند و در موضوع اقتصاد بعضی مسائل کلان کشوری به سمت غرب گرایش داشتند، الان از اقتصاد مقاومتی حرف می‌زنند. 

 رئیس بسیج مستضعفین، تصریح کرد: روند اقتصادی کشور روبه بهبود است، اقتصاد منهای نفت که یکی از اهداف بزرگ انقلاب است، آثار مفید آن را در سال آینده قطعا مشاهده خواهیم کرد.

سردار سلیمانی ادامه داد: دشمن با عملیات روانی بسیار گسترده می‌خواهد ملت ایران را مایوس و نا امید کند و می‌خواهد اثبات کند که ملت ایران در موضوع اقتصاد مقاومتی به بن بست رسیده‌، اما همچنان در اشتباه است. 

وی یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی یک قدرت برجسته است، چرا که یک مترقی، متعالی و نوپا است؛ مردم سالاری اسلامی فقط شرکت در انتخابات نیست، مردم در همه امور باید سرور خودشان باشد و بسیج، مظهر کامل تحقق مردم سالاری است.

رئیس بسیج مستضعفین با بیان اینکه با حفظ اهداف و توجه به سیاست‌های نوین، باید روش‌های جدیدی را برنامه ریزی کنیم، گفت: و تقویت پایگاه‌های مقاومت محلی می‌تواند تاثیر بسزایی را در این موضوع داشته باشند. 

این مقام مسوول با بیان اینکه 54 هزار پایگاه مقاومت در سطح کشور وجود دارد، گفت: تجهیز پایگاه‌های مقاومت در دستور کار ماست، برنامه ریزی‌ها به خود پایگاه‌ها واگذار خواهد شد. 

به گفته سردار سلیمانی، در سال 99 برنامه‌های متفاوتی برای پایگاه‌های مقاومت برنامه‌ریزی خواهد شد و پشتیبانی مالی نیز از آنان صورت می‌گیرد.

وی افزود: تقویت پایگاه‌های محلی در مساجد با محوریت مسجد جز عمده‌ترین اقدامات سازمان یافته بسیج در سال آینده است.

انتهای پیام/9708

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا سردار سلیمانی اقتصاد مقاومتی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۸۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فشار نظامی به حماس شکست خورده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، پس از گذشت کمتر از یک ساعت از انتشار ویدیو اسیران صهیونیست از سوی قسام، خانواده‌های اسیران صهیونیست به آن واکنش نشان دادند و اثرگذاری این ویدیو آشکار شد.

خانواده اسیران صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در غزه در واکنش به این ویدیو اعلام کردند: اسراییل باید میان ورود به رفح یا توافق یکی را انتخاب کند. جنگ و پرداخت هزینه باید پایان یابد. ورود به رفح به مثابه قربانیان بیش‌تر است.

این شهرک‌نشینان اذعان کردند: فشار نظامی بر حماس شکست خورده است و ما باید روشمان را تغییر بدهیم.

در ادامه واکنش خانواده اسیران صهیونیست آمده است: کوتاهی در حق اسیران جنایت کابینه علیه اسراییلی‌ها است. ما خواهان توقف جنگ و آزادی اسیران هستیم. جنگ را برای بازگرداندن فرزندانمان متوقف کنید. اسراییل باید میان اسیران و تداوم جنگ یکی را انتخاب کند.

شهرک‌نشینان صهیونیست اعلام کردند: باید برای موضوع آزادی اسیران و نجات جان آنان اقدام شود. نتانیاهو توافق‌های آزادی اسیران را یکی پس از دیگری به شکست کشانده است. گانتز و آیزنکوت باید مانع از تداوم اقدامات کابینه نتانیاهو شوند. به گانتز و آیزنکوت می‌گوییم که خون هر اسیری که مرده از غزه بازگردد به گردن شما است.

خانواده‌های اسیران صهیونیست تاکید کردند: زمان اسیران در حال پایان است، اما نتانیاهو و کابینه‌اش این اسراییلی‌ها را به حال خود رها کرده‌اند. ما شاهد آن بوده‌ایم که نتانیاهو هر احتمالی برای دستیابی به توافق را در راستای منافع شخصی‌اش خراب می‌کند.

این شهرک‌نشینان صهیونیست در ادامه واکنش خود به ویدیو جدید قسام افزودند: ما از اعضای کابینه می‌خواهیم که با توقف جنگ بهای لازم را بپردازند و فرزندان ما را بازگردانند. عملیات نظامی در رفح به کشتار شمار بیش‌تری از اسیران می‌انجامد. وظیفه کابینه بازگرداندن تمامی اسیران است.

کد خبر 6090381

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی در کف میدان شکست خورده است
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست، راهبرد برد- برد است
  • فشار نظامی به حماس شکست خورده است
  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس تجلی حقانیت جمهوری اسلامی بود
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • نراقی: فردا دانشجویان ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا و اروپا تجمع می‌کنند
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است