Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال کریستال پالاس انگلیس در نقل و انتقالات زمستانی به دنبال تقویت خط حمله خود است تا در صورت جدایی ویلفرد زا‌ها، یک مهاجم دیگر را به خدمت بگیرد. زا‌ها، مهاجم اهل کشور ساحل عاج،  پیشنهاد‌ات اغوا کننده‌ای از تیم‌های مطرح لیگ برتری دارد و به احتمال فراوان نیم فصل دوم را در تیم دیگری توپ خواهد زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت "اکسپرس" روسیه، از پیشنهاد کریستال پالاس به سردار آزمون و باشگاه زنیت روسیه خبر داده و از تهیه مبلغ ۳۰ میلیون پوند برای تقویت خط حمله تیم انگلیسی برای نیم فصل خبر داده است.

بیشتر بخوانید: سردار آزمون بهترین مهاجم لیگ برتر روسیه شد

به نظر می‌رسد با جدایی زا‌ها از کریستال پالاس، سردار آزمون یکی از گزینه‌های جدی این تیم در خط حمله خواهد بود. آزمون از ابتدای لیگ امسال در روسیه موفق به ثبت ۷ گل و ۵ پاس گل شده است و سایت ترانسفرمارکت نیز ارزش این مهاجم ایرانی را ۱۸ میلیون یورو اعلام کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار آزمون زنیت سن پترزبورگ کریستال پ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۳۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به هم‌تیمی سردار آزمون پس از باخت در اروپا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از شکست ۲-۰ آاس رم مقابل بایرلورکوزن در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴، هواداران ناامید رم برای خالی کردن خشم خود به سراغ شبکه های اجتماعی رفتند تا ریک کارسدورپ و تامی آبراهام را هدف قرار دهند.

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ کارسدورپ با اشتباه مرگبار خود و آبراهام با از دست دادن یک فرصت ۱۰۰٪ گلزنی، نقش پررنگی در شکست خانگی رم داشتند. هواداران جالوروسی بعد از بازی به صفحه این بازیکنان در اینستاگرام هجوم بردند و به آنها توهین کردند. حجم پیام ها به حدی زیاد بود که آبراهام و کارسدورپ قسمت پیام ها زیر پست های اینستاگرام را محدود و آنرا از دسترس عموم خارج کردند.

گفتنی است هر دو بازیکن اگرچه همچنان از حمایت ده روسی برخوردار هستند اما در لیست فروش رم قرار گرفته اند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902715

دیگر خبرها

  • گل دوم و تماشایی اولیسه به منچستریونایتد (کریستال پالاس ۴-۰ منچستریونایتد)
  • گل میچل به منچستریونایتد (کریستال پالاس 3-۰ منچستریونایتد)
  • گل زیبای ماتتا به منچستریونایتد (کریستال پالاس 2-۰ منچستریونایتد)
  • گل اولیسه به منچستریونایتد (کریستال پالاس ۱-۰ منچستریونایتد)
  • تکلیف سردار آزمون با رم مشخص شد
  • نام ۵ مشتری جدید سردار؛ تردید رم برای آزمون
  • عکس| رم به لورکوزن: تخفیف بدهید سردار آزمون را بخریم!
  • جانشین لواندوفسکی از آنفیلد می‌آید؛ بارسلونا به دنبال جذب داروین نونیز
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • حمله به هم‌تیمی سردار آزمون پس از باخت در اروپا