Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مالی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از برنامه‌ریزی برای ایجاد جاده‌های تندرستی در سرا‌های دانشجویی و تجهیز این سرا‌ها به تجهیزات ورزشی خبرداد.

به گزارش گروه دانشگاه حبرگزاری دانشجو، داود رحیمی ، مدیر مالی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه بازدید از دانشگاه سمنان با بیان اینکه با هدف ایجاد نشاط و شادابی در بین دانشجویان در حال تبدیل خوابگاه‌های دانشجویی به سرا‌های دانشجویی هستیم، اظهار کرد: در سرا‌های دانشجویی به دنبال ایجاد محیط ورزشی و ایجاد شادابی و نشاط برای دانشجویان هستیم که در این راستا ایجاد جاده‌های تندرستی و وسایل و امکانات ورزشی در محل سرا‌ها در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه به همین منظور صندوق رفاه به دانشگاه‌هایی که زمین مورد نیاز برای ایجاد این محیط‌های ورزشی را در سرا‌های دانشجویی اختصاص دهند در زمینه خرید تجهیزات ورزشی از جمله دوچرخه مساعدت و سهم خود را برای ایجاد روحیه و نشاط و شادابی پرداخت می‌کند.

مدیر مالی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همچنین درباره ساخت سرا‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها هم گفت‌: هرسال حدود ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در اختیار صندوق رفاه دانشجویان قرار می‌گیرد که از این میزان ۲۰ میلیارد تومان سهم دولت و ۳۰ میلیارد تومان سهم صندوق است.

رحیمی درباره چگونگی کمک صندوق رفاه به دانشگاه‌ها در زمینه ساخت خوابگاه افزود: دانشگاه‌ها با دریافت وام و تسهیلات بانکی اقدام به ساخت سرا‌های دانشجویی در دانشگاه خود می‌کنند و صندوق رفاه بخشی از سود حاصل از دریافت تسهیلات را پرداخت می‌کند و به طور مثال اگر وام بانکی ۱۸ درصد سود داشته باشد در حدود ۱۴ درصد آن را صندوق رفاه به صورت یارانه سود و کارمزد پرداخت می‌کند.

وی با اشاره به سرای دانشجویی در حال ساخت دانشگاه سمنان با ظرفیت بیش از ۲۶۰ نفر گفت‌: خوشبختانه این سرا پیشرفت خوبی داشته و تا کنون سه مرحله تسهیلات بانکی دریافت کرده است و پس از پایان ساخت صندوق رفاه سهم خود را پرداخت و علاوه بر آن در زمینه تجهیز این خوابگاه هم کمک خواهد کرد و نیاز‌های دانشگاه در این زمینه را رفع تا محیطی در خور شان دانشجویان دانشگاه سمنان آماده شود.

مدیر مالی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همچنین پس از بازدید از سلف‌های دانشگاه گفت‌: خوشبختانه در خصوص صنعتی‌سازی و جلوگیری از هزینه‌های مازاد اقدامات خوبی در سلف‌های دانشگاه سمنان انجام شده و آشپزخانه‌های آن به سمت صنعتی شدن در حال حرکت هستند و صندوق رفاه سعی می‌کند در این زمینه کمک‌هایی را به دانشگاه سمنان داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سرای دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم دانشگاه سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۵۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با گسترش جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه گیلان ظهر یکشنبه در تجمعی از خیزش دانشجویان و اساتید آزادی خواه حامی فلسطین آمریکایی و اروپایی پشتیبانی کردند.

دانشگاهیان دانشگاه‌های گیلان با برپایی تجمعات گسترده پس از اقامه نماز در مساجد، میدان‌های اصلی دانشگاه‌ها، حمایت خود را از دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا و اروپا حمایت خود را از استادان و دانشجویان معترض به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل، اعلام داشتند.

کد خبر 6091129

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • حمایت دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • ۵ نکته درباره اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • به وقتِ بیداری
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز