Web Analytics Made Easy - Statcounter

«ابراهیم مهربان» روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس تصمیم اتخاذ شده، نفراتی که در پیکارهای کشتی قهرمانی سال ۲۰۱۹ جهان در نورسلطان قزاقستان مدال گرفتند و همچنین «رضا اطری» از حضور در جام جهان پهلوان تختی در کرمانشان معاف شدند. همچنین با توجه به اینکه پیش از این «امیرحسین زارع» در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به طور فشرده در پیکارهای قهرمانی امیدهای جهان در مجارستان، لیگ باشگاه‌های کشور، جام آلانز روسیه و جام باشگاه‌های جهان حضور داشت، با نظر کادر فنی او  نیز از حضور در جام تختی معاف و مقرر شد در رقابت‌های بین‌المللی ایتالیا حضور یابد و در آنجا به طور جدی ارزیابی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: با توجه به اینکه جام جهان پهلوان تختی یکی از مراحل اصلی انتخابی تیم ملی است و رقابت‌های بین‌المللی ایتالیا به عنوان یکی از مسابقه‌های دارای رنکینگ سیستم که در وزن قانونی نیز برگزار می‌شود، مقرر شد رضا اطری، بهنام احسان‌پور، یونس امامی، علیرضا کریمی و امیرحسین زارع به ایتالیا اعزام شوند و بعد از برگزاری جام تختی برای ادامه کار تیم ملی کشتی آزاد جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی سال ۲۰۲۰ آسیا در هند و همچنین کسب سهمیه بازی‌های المپیک در چین (فروردین‌ماه ۹۹) در مورد آنان برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری شود.

مهربان یادآور شد: با توجه به اینکه قرار است از این پس «بهنام احسان‌پور» در وزن ۶۵ کیلوگرم، «یونس امامی» در وزن ۷۴ کیلوگرم و «علیرضا کریمی» در وزن ۹۷  کیلوگرم حضور یابند و نظر به اینکه رقابت‌های بین‌المللی ایتالیا در وزن قانونی است، این پیکارها می‌تواند محک جدی برای این آزادکاران در وزن جدید باشد.

وی همچنین یادآور شد: از سوی دیگر «علیرضا کریمی» مصدوم است و منتظریم که بعد از عکس ام‌آرآی میزان مصدومیت و شرایط وی مشخص شود. سعی داریم با برنامه‌ریزی و مشورت با متخصصان، وی را برای رقابت‌های بین‌المللی ایتالیا آماده و اعزام کنیم. با این حال اولویت اول ما سلامتی این ورزشکار است.

مربی تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: بعد از رقابت‌های بین‌المللی ایتالیا و همچنین جام جهان پهلوان تختی در رابطه با نفرات اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا و همچنین کسب سهمیه بازی‌های المپیک تصمیم‌گیری می‌شود و امیدوارم که در رقابت‌های کسب سهمیه که فروردین‌ماه به میزبانی چین برگزار می‌شود، تکلیف باقی سهمیه‌ها مشخص شود تا با بیشترین نفرات راهی المپیک شویم.

وی اضافه کرد: در رقابت‌های قهرمانی سال ۲۰۱۹ جهان در قزاقستان در وزن‌های ۶۵، ۷۴، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم نتوانستیم سهمه المپیک را به دست آوریم و با توجه به حضور قهرمانان قاره کهن در بین نفراتی که سهمیه المپیکی گرفته اند، به نظر می‌رسد کسب هر چهار سهمیه باقیمانده در چین دور از انتظار نباشد. اما موضوع مهم این است که برخی کشورها همچون ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان و برخی دیگر از کشورهای آسیایی، کشتی‌گیران روس، داغستان، اوکراین، بلاروس و یا گرجستان را به خدمت می‌گیرند که این موضوع کسب سهمیه را غیرقابل پیش‌بینی کرده است.

مهربان در خصوص وضعیت «حسن یزدانی» نیز گفت: عمل جراحی وی روز دوشنبه انجام شد و جراح وی نسبت به از شرایط یزدانی ابراز رضایت کرد. هم اکنون یزدانی در اردویی که برای ملی‌پوشان در محل آکادمی ملی المپیک تدارک دیده شده است، حضور دارد و از روز چهارشنبه برنامه‌های فیزیوتراپی خود را زیر نظر متخصصان آغاز کرده و با توجه به نظر دکتر «سهراب کیهانی» امیدواریم که او هر چه سریعتر به میادین بازگردد.

پیکارهای بین‌المللی «ماتئو پلیکونه» که جزو مسابقات رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی کشتی محسوب می‌شود، روزهای ۲۵ تا ۲۸ دی‌ماه در شهر رم ایتالیا برگزار می‌شود.

چهلمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی روزهای ۱۸ تا ۲۰ دی‌ماه به میزبانی شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

برچسب‌ها جام جهان پهلوان تختی عليرضا كريمي جام باشگاه های جهان امیرحسین زارع حسن یزدانی بهنام احسان پور تیم ملی کشتی آزاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جام جهان پهلوان تختی عليرضا كريمي جام باشگاه های جهان امیرحسین زارع حسن یزدانی بهنام احسان پور تیم ملی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی عليرضا كريمي جام باشگاه های جهان امیرحسین زارع حسن یزدانی بهنام احسان پور تیم ملی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۰۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک

علی امینی و ریحانه رضایی دو ملی پوش شمشیربازی اصفهان به رقابت‌های انتخابی المپیک زون آسیا اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مسابقات زون آسیا آخرین مرحله رقابت‌های انتخابی المپیک در قاره آسیا به حساب می‌آید که با حضور نمایندگان کشورهای مختلف در فجیره امارات برگزار می‌شود. قهرمان مسابقات در هر اسلحه صاحب سهمیه خواهد شد.

علی امینی و ریحانه رضایی ملی‌پوشان استان اصفهان به عنوان تنها نمایندگان ایران در اسلحه فلوره آقایان و اپه بانوان نیز روز گذشته به این رقابت اعزام شدند. رقابت ملی‌پوشان اصفهانی جهت کسب سهمیه المپیک فردا یکشنبه _نهم اردیبهشت_ آغاز خواهد شد.

کد خبر 748361

دیگر خبرها

  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک
  • رضایی: المپیکی شدن امامی و آذرپیرا تصمیم درست و عادلانه بود
  • دیوید تیلور، بی‌رحم دوست داشتنی
  • اسنایدر: باخت به تاج‌الدینوف روش مبارزه رقبایم را تغییر داد
  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد