Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کالدرون از بازیکنان خداحافظی دائمی نکرد و گفت به زودی شما را خواهم دید. ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محسن ربیع‌خواه پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل نساجی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نساجی هم بسیار خوب بازی کرد. البته ما هم عملکردمان مناسب بود و خوشبختانه در نیمه اول به گل رسیدیم. بعد از اخراج من نساجی بازی را در دست گرفت، ولی در پایان با پیروزی زمین را ترک کردیم. 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تصمیم داور برای اخراجش درست بود یا خیر، گفت: بله، هر دو کارت زرد را به درستی از داور گرفتم. 

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره مشکلات مالی باشگاه و گلایه‌های کالدرون، اظهار کرد: کالدرون شروطی دارد و صحبت‌هایش را هم در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد. باشگاه باید انتظارات او را برآورده کند، چراکه ما روند خوبی داریم و باید با همین روند تا آخر فصل پیش برویم.

ربیع‌خواه در پاسخ به این پرسش که «آیا کالدرون در رختکن از بازیکنان خداحافظی کرد؟»، خاطرنشان کرد: او خداحافظی دائم نکرد و گفت برمی‌گردم و به‌زودی شما را خواهم دید.

لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس با شکست نساجی رشته کار را در دست گرفت/ صدرنشینی قبل از سفر پرماجرای کالدرون + جدول

 

انتهای پیام/ 

R7869/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۶۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم

ترکیب تیم پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم اراک مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18:15 امروز (جمعه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور، در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود.

پرسپولیس در این بازی با ترکیب امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، محمد خدابنده‌لو، مهدی ترابی، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر وارد زمین خواهد شد.

منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود

احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان‌کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فرد، عارف حاج عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی نیز ترکیب اصلی آلومینیوم را تشکیل می‌دهند.

امیر عرب‌براقی قضاوت این مسابقه را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) ۴ پرسپولیس
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم