Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@03:39:45 GMT

۸۰ درصد مساکن مهر نقده تحویل متقاضیان شد

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۹۰۵۸۸

۸۰ درصد مساکن مهر نقده تحویل متقاضیان شد

علی بهرامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است تا پایان امسال ۱۰۰ واحد مسکن مهر دیگر نیز به بهره‌برداری و به متقاضیان تحویل داده شود.

وی ادامه داد: در مجموع یک‌هزار و ۴۱۹ واحد مسکونی مهر در قالب ۱۷ تعاونی در شهرستان نقده احداث می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در نقده نیز، گفت: سهمیه این طرح در این شهرستان ۲۶۰ واحد و برای شهر محمدیار نیز ۶۰ واحد تعیین شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره راه و شهرسازی نقده گفت: متقاضیان ثبت‌نام در طرح اقدام ملی، باید هم خود و هم همسر فاقد زمین مسکونی یا واحد مسکونی از روز اول فروردین ١٣٨۴ به بعد باشند.

«بهرامی»، ادامه داد: استفاده نکردن از تسهیلات مسکن در سال‌های پس از انقلاب اسلامی، متاهل بودن، سکونت بیش از پنج ساله در محل مورد تقاضا از جمله مهمترین ملزومات ثبت نام در این طرح است.

طرح مسکن مهر که از حدود هشت سال پیش آغاز شده‌است، در دولت تدبیر و امید سرعت گرفت و هم‌اکنون بیش از ۶۰ درصد واحدهای تحویلی در این دولت به متقاضیان تحویل داده شده‌است.

طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن نیز طرحی است که به منظور احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده که از این تعداد سهم آذربایجان‌غربی نزدیک به ٢١ هزار واحد است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی مسکن مهر مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی مسکن مهر مسکن آذربایجان غربی مسکن مهر مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۰۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ کردلو گفت: سه هزار و ۶۹۰ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهاد‌های بهزیستی و کمیته امداد استان در شهرستان زنجان سکونت دارند.

وی افزود: هم اکنون ۶۱۷ نفر از متقاضیان در مرحله تأیید نهایی هستند که از این تعداد ۴۹۹ نفر هم افتتاح حساب کرده اند.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان گفت: درخواست ۲ هزار و ۸۳۱ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی طرح نهضت ملی مسکن به دلیل احراز نشدن شرایط آن ها رد شد.

کردلو ادامه داد: راه و شهرسازی استان برای خانه دار شدن افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی مدیریت و برنامه ریزی لازم را دارد و برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار جدی است.

وی با بیان اینکه استان زنجان برای چهار سال ساخت ۶۸ هزار واحد مسکونی را در دستور کار دارد، خاطر نشان کرد: برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد، خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بافت فرسوده ۹ هزار واحد است.

دیگر خبرها

  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • ۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • دستیار ویژه وزیر : ۲ میلیون و ۵۴۷ هزار مسکن در حال ساخت است
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • جزئیات مصوبه ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بهای مسکونی
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد