Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی عصر یکشنبه در دیدار مسوول و اعضای انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان افزود:  موازی‌کاری موجب هدر رفت سرمایه‌ها و نتیجه نگرفتن از برنامه‌ها و طرح‌هایی است که برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: داشتن طرح و برنامه با در نظر گرفتن نیازها و اولویت‌بندی مسائل باید همواره مدنظر متولیان فرهنگی و پرورشی و تشکل‌های ولایتمدار در راستای اهداف انقلاب اسلامی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول با بیان اینکه توجه به کارهای فرهنگی و تربیتی نقش موثری در جامعه دارد، خاطر نشان کرد: سازمان تبلیغات‌ اسلامی با ظرفیت‍‌هایی که در آن وجود دارد آماده هرگونه تعامل با نهادها و دستگاه‌های فرهنگی است.       

نجیمی به تهدید نرم دشمنان علیه انقلاب اشاره کرد و بصیرت مسوولان، مردم و جوانان را در برابر هجمه آنها به خصوص با بهره‌گیری از ارزش‌های معنوی و توصیه‌های مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار داد.

همچنین مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گفت:  توجه به سیر تربیتی مهمترین رکن این تشکل دانش آموزی است که سالانه پیگیری می‌شود.

حسین میرشریف با اشاره به تنظیم منظومه فکری تربیتی توسط نماینده رهبری در اتحادیه دانش آموزی گفت: در این راستا از امسال این سیر از پایه هشتم تا دوازدهم در بین دانش آموزان انجمن اجرا می‌شود. 
مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان یزد به فعالیت‌های این تشکل اشاره کرد و گفت: تمامی برنامه‌های داخلی و عمومی از لحاظ محتوایی و اجرایی بر محور دانش‌آموزی برگزار می‌شود. 

میرشریف با اشاره به برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب در مدارس افزود: برای هشتمین سال متوالی این نمایشگاه به مناسبت گرامیداشت دهه فجر با محور «دیروز ما ، امروز ما و فردای ما» در مدارس متوسطه دوم برپا می‌شود، امیدواریم در سال تحصیلی جاری نیز این نمایشگاه پرشورتر از سال‌های قبل برگزار شود.

برگزاری یادواره همکلاسی آسمانی، چهارشنبه‌های رضوی در مدارس و حضور دانش آموزان انجمن در نمازجمعه از دیگر مباحثی بود که مسوول این اتحادیه استان در این دیدار به آن اشاره کرد.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان از جمله مجموعه های فرهنگی دانش‌آموزی است که پس از پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ به فرمان حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد.

هم‌اکنون۱۰ هزار دانش‌آموز در ۵۰۰ مدرسه استان زیرپوشش برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های

 اسلامی مدارس هستند.

۲۸ شهریورماه گذشته علیرضا مصباح فر، معاون پژوهشی و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش یزد با بیان اینکه تعداد دانش‌آموزان استان در سال تحصیلی۹۹- ۹۸ نسبت به سال گذشته ۶.۵ درصد رشد دارد تعداد آنها را ۲۶۸ هزار و ۸۵۱ نفر ذکر کرد.

 سال تحصیلی گذشته ۲۵۲ هزار و ۳۰۰ نفر در هزار و ۹۲۰ واحد آموزشی استان مشغول به تحصیل بودند که امسال‌ تعداد آنها ۱۶ هزار و ۵۵۱ نفر بیشتر است.

 این تعداد دانش‌آموز همزمان با اول مهرماه ۹۸ در ۱۱ هزار و هشت کلاس درس و در ۲ هزار و ۱۰۶ واحد آموزشی مستقل و ضمیمه سال تحصیلی را آغاز کردند.

برچسب‌ها یزد سازمان تبلیغات اسلامی دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد سازمان تبلیغات اسلامی دانش آموزان یزد سازمان تبلیغات اسلامی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۳۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش‌های زوج فرهنگی در عرصه تعلیم و تربیت دانش آموزان هندورابی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، روز معلم بهانه‌ای است برای قدردانی از معلمانی که با عشقی وافر به تربیت نسل‌های آینده ساز کشور، نقشی سرنوشت ساز در تعالی و توسعه کشورمان داشته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تلاش‌های زوج فرهنگی در عرصه تعلیم و تربیت دانش آموزان هندورابی
  • بودجه فرهنگی ایران نصف شاخص بین‌المللی است
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • مدیران فرهنگی به احیای آموزش هنر خوشنویسی توجه داشته باشند
  • بودجه فرهنگی ایران نصف شاخص بین‌المللی است / موازی‌کاری فرهنگی داریم!
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی به نخبگان دانشگاه‌های آمریکا
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به نخبگان دانشگاه‌های ایالات متحده
  • مشق نوشتن دانش‌آموزان چینی زیر سرم/ شکست اصلاحات آموزشی چین برای تکالیف منزل (فیلم)
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی