Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@01:51:12 GMT

هلدینگ ثروت‌آفرینی مازندران قیمت‌گذاری شد

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۹۴۱۲۱

هلدینگ ثروت‌آفرینی مازندران قیمت‌گذاری شد

هشتمین نشست مدیران واحدهای تولیدی بزرگ و فعالان اقتصادی استان مازندران عصر امروز یکشنبه در هتل میزبان بابلسر به میزبانی استاندار مازندران برگزار شد و در این نشست سرمایه داران نظرات خود درباره سرمایه گذاری جمعی، مشکلات حوزه سرمایه گذاری، مشکلات واحدهای تولیدی و تفسیرها و پیشنهادات خود نسبت به فعالیت هلدینگ سرمایه گذاری مازندران را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار مازندران در این نشست چارت هلدینگ ثروت آفرینی مازندران را برای حاضران تشریح و ظرفیت های سرمایه گذاری جمعی را نیز برای آنها توضیح داد. 

احمد حسین زادگان هدف از جلسه امروز را اجرایی شدن هلدینگ ثروت آفرینی مازندران و پایان برگزاری جلسات بیهوده و ممتد عنوان کرد.

هر سهم ۱۰۰ میلیون تومان

 استاندار مازندران در جلسه امروز سهم عضویت در هلدینگ ثروت آفرینی استان را ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و در نخستین سهم فروشی این هلدینگ حدود ۱۰۰ سهم فروخته شد.

علاوه بر این نمایندگان برخی شرکت ها اعلام کردند که در صورت جلب توجه  و حرکت این هلدینگ سهام بیشتری خریداری و پول بیشتری به هلدینگ ثروت آفرینی استان مازندران تزریق می کنند. 

البته برخی همانند مجموعه پزشکان  نسبت به خرید سهام و عضویت در این هلدینگ خواستار زمان بیشتر جهت مطالعه و توجیه جوانب کار شدند. 

همچنین مدیرکل امور اقتصادی مازندران از سوی غایبان در این جلسه نیز تعهد داد که ۵۰ سهم از سوی تولیدکنندگان بخش صنعت غایب در جلسه خریداری می شود. 

به گفته استاندار مازندران هفته آینده آمار اولیه تعداد و میزان سهام فروخته شده و موجودی هلدینگ اعلام خواهد شد. 

برچسب‌ها توسعه اقتصادی مازندران سرمایه گذاری داخلی بابلسر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه اقتصادی مازندران سرمایه گذاری داخلی بابلسر توسعه اقتصادی مازندران سرمایه گذاری داخلی بابلسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۴۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری در مازندران

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌سید اسماعیل هاشمی در نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴ با بیان اینکه ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری با ۹ هزار میلیارد دلار برای مازندران شناسایی شده است، گفت: در همین راستا در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۰ مجوز سرمایه گذاری خارجی در بخش‌های مختلف در استان صادر شده است که ارزش اقتصادی آنها ۱۶۵ میلیون دلار بوده است.

او افزود: شناسایی فرصت‌های سرمایه گذاری در مذاکرات و ایجاد قرارداد‌های مشترک همکاری اقتصادی و تولیدی موثر خواهد بود

هاشمی با اشاره به اینکه رویداد‌های بزرگ اقتصادی به ویژه نمایشگاه‌های بین المللی می‌تواند در ایجاد مراودات اقتصادی و منطقه‌ای نقش بسیار زیادی ایفا می‌کند، گفت: مازندران در سال‌های اخیر در بحث اجرای همایش‌های سرمایه گذاری موفق بوده و هفت همایش سرمایه گذاری برای مازندران اجرایی شده است.

او به نقش سرمایه گذاری خارجی در توسعه استان اشاره کرد و افزود: در سال‌های اخیر نمایشگاه‌ها و نشست‌هایی در سطوح بین المللی و مذاکرات با فعالین اقتصادی روسیه و عمان باعث افزایش قرارداد‌های تجاری خارجی در مازندران شده است.

دیگر خبرها

  • تبدیل مناطق آزاد ویژه اقتصادی مازندران از واردات صرف به دانش فنی و صادرات
  • چینی ها ۱۰ هزار میلیارد ریال در مازندران سرمایه گذاری می کنند
  • شناسایی ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری در مازندران
  • ساخت ۱۳ نیروگاه برقابی در مازندران
  • ۱۳ نیروگاه برق‌آبی در مازندران ساخته می‌شود
  • پتروشیمی‌ها پول خوراک را به‌موقع پرداخت کنند
  • ایجاد تبادل آخرین تجارت حوزه صادرات کشور با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند