Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه خودروسازی سایپا با تولید ۴۰ هزار و ۶۶۲ دستگاه انواع خودرو در آذرماه ۹۸ ، تولیدِ ۲۵۴ درصدی نسبت به آذرماه ۹۷ را ثبت کرد و موفق شد همچنان عنوان "خودروساز اول" کشور را برای خود حفظ کند.

به گزارش سایپانیوز، از آذرماه ۹۷ و با تاثیرگذاری تحریم‌های ظالمانه بر صنعت خودرو، تیراژ تولید در گروه خودروسازی سایپا به شدت کاهش پیدا کرد به گونه‌ای که خطوط تولید یا در بازه‌های زمانی مختلف متوقف بود یا در صورت تولید، به میانگین روزانه کمتر از ۷۰۰ دستگاه در روز رسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمارهای رسمی نشان می‌دهد فرآیندها و تیراژ تولید از بهمن‌ماه ۹۷ روند رو به بهبود پیش گرفته تا اینکه در آذرماه ۹۸ از میزان تولید در مدت مشابه سال پیش فراتر رفت و رشد چشمگیری را نشان داد.

براین اساس بیشترین تیراژ تولید سایپا در آذرماه سپری شده به محصولات خانواده ایکس 100، ایکس200 و ساینا و کوییک اختصاص داشته است.

تولید بیش از ۴۰ هزار دستگاه در آذرماه که میانگین نزدیک به دو هزار دستگاه تولید در روزهای کاری آخرین ماه پائیز است، نشان می دهد، گروه خودروسازی سایپا موفق شده با برنامه‌ریزی مناسب، تکیه بر توان داخلی و اجرای موفق پویش ملی بومی‌سازی قطعات خودرو، تا اندازه زیادی در حوزه‌های خودروهای قابل تولید، تحریم‌های بین‌المللی را بی‌اثر کرده و به چالش بکشد.

لینک کوتاه: asriran.com/002xhz

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سایپا خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۳۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نازنین فاطمه عیدیان بانوی دونده کشورمان امروز جمعه ۷ اردیبهشت در جریان برگزاری مرحله نهایی ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان ایران نخستین بار با ایستادن بر سکوی قهرمانی، نشان طلای مسابقات را بر گردن آویخت.    بر همین اساس، این بانوی جوان و خوش آتیه کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از خط پایان عبور کند و نشان طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.   گفتنی است، عیدیان با ثبت این زمان حدنصاب ملی رده سنی جوانان را که با ۵۹.۴۸ ثانیه در اخیار خودش بود، بهبود ببخشد.   وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده را که با حد نصاب۵۹.۱۶ (۱۴۰۲/۶/۱۰-تهران) در اخیار شهلا محمودی بود، ارتقاء داد و رکورد دار جدید ملی کشورمان در این ماده شد.    لازم به ذکر است، نازنین فاطمه عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب کند، اما این نخستین بار است که دو و میدانی ایران توانسته در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دو‌های با مانع کسب کند.

دیگر خبرها

  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • سایپا سیتروئن C۵ Aircross را در ایران مونتاژ می‌کند
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد
  • قیمت جدید ۲۲ محصول ایران خودرو و سایپا در بازار + جدول
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران