Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد یحیوی در مورد ورود بازیگران به عرصه اجرا معتقد است: ورود بازیگران به عرصه اجرا هیچگونه اشکالی ندارد و همه حق کسب تجربیات جدید را دارند مهم این است که بتوانند پیام برنامه را به درستی منتقل کنند.

جواد یحیوی، مجری، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا در ارتباط با اینکه آیا ورود بازیگران به عرصه اجرا خوب است یا خیر؟ گفت: موضوع ورود بازیگران به عرصه اجرا بسیار مفصل و گسترده است و به راحتی نمی توان درمورد تمام ابعاد این موضوع صحبت کرد اما به عقیده من تجربه اجرای باکیفیت، بهتر و موفق در برقراری ارتباط با مخاطبان، ارتباطی به اینکه شخصی آموزش دیده باشد ندارد و حتما ربط به چیز دیگری دارد و به نظر من هر شخص باذوق و هنرمندی با طعم و زاویه‌اش آشناست بنابراین زمانی که مقابل دوربین برنامه‌ای قرار گیرد از عهده اجرای آن برنامه و انتقال پیام به مخاطبش برآید و ممکن این اجرا اجرایی باشد که با استانداردهای آکادمیک همخوانی نداشته باشد و با تحلیل، نقد و دانش رسانه‌ای و شناخت رسانه‌های دنیا یکسان نباشد اما اجرای کاملا درستی است بدین خاطر که توانسته پیام برنامه را به درستی به تماشاگرش انتقال دهد و این بسیار درست تر از منتقل نشدن یک پیام است و به هرمیزانی که می‌خواهد از منظر تکنیکی درست باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنگامی که مجری نتواند پیام برنامه را به خوبی و درستی انتقال دهد اجرای درست و خوبی نداشته است. من در مورد فن اجرا هیچ‌گونه آموزشی ندیده‌ام و هیچکس تلاش نکرد چیزی را به من یاد دهد من از زندگی، معاشرت کردن  و تماشای فعالیت افراد دیگر آموخته‌ام.

او در ادامه افزود: به این دلیل که امروز رسانه‌های دیگری مطرح هستند مانند برنامه جدید عادل فردوسی‌پور «ال کلاسیکو» که از فضای مجازی پخش شد در این فضا کسی نمی‌گوید که پژمان جمشیدی مجری، بازیگر، فوتبالیست همینطوری ادامه دهیم این که تبدیل شد به چندین حوزه،  مجری برنامه عادل فردوسی‌پور در چندین عرصه کار کرده است ولی من پژمان را دوست دارم و او درحال کسب تجربه در عرصه های متفاوت است و به خوبی هم از عهده تمامی این حرفه‌ها برآمده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عادل فردوسی پور فوتبال اجرا ال کلاسیکو مجری بازیگران جواد یحیوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۰۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه موسیقی همنوازان باربد به سرپرستی مبین سلوکی و تهیه کنندگی موسسه فروغ فلق، شامگاه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

قطعات این اجرا منتخبی از معروف‌ترین آثار حشمت رجب زاده، قطعات جدید و تصانیف خاطره‌انگیز و کهن قوم لر، نظیر روزگار آشنایی، دل سر به هوا،‌ای دوست، رنگ شادی، نازارم و دالکه است که تنظیم آنها را مبین سلوکی به عهده داشته است.

میلاد مرادی و پیام یکتا (کمانچه)،  محمد انوری (کمانچه آلتو)،  مبین سلوکی و رضا کرمی (تار)،  محمد یخچالی (سنتور)،  میلاد جمشیدی (سرنا)، آرمان فلاح (عود)،  سهیل قدمی (نی)، حافظ آهنگری (گیتار بیس)،  ماهور زمانه پور (پرکاشن) و رامین ملکی (دف و دهل) نوازندگان همنوازان باربد را تشکیل می‌دهند.
کنسرت گروه موسیقی همنوازان باربد ۱۰ اردیبهشت در تالار وحدت برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند جهت تهیه بلیت این اجرا به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)
  • تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد