Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار مظاهر مجیدی با تأکید بر اینکه به زودی ما انتقام خون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را از آمریکا و وابستگان آنان با تمام توان می گیریم، گفت: شهید سلیمانی؛ زمینه ساز موج بزرگ تشکیل بسیج مردمی ملت ها علیه استکبار و خار چشم آنان بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ ضمن عرض تسلیت و تبریک شهادت سردار پر افتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی بر همه آزادگان عالم به ویژه آقا امام زمان (عج) و رهبر عزیز انقلاب و مردم ولایتمدار ایران، گفت: از روزی نخستی که سردار سلیمانی خود را شناخت با آمریکای جنایتکار پنچه در پنجه انداخت تا جنایات آنان را رسوا سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: شهید سلیمانی با تمام وجود خود، در برابر دشمنان دین خدا که می رفت برای اسلام و مسلمین هر لحظه ایجاد مشکل کنند، سرافرازانه همچون کوهی استوار با شجاعتی تمام در برابر زیاده خواهی ها و خواسته شوم آنان می ایستاد.

شهید سلیمانی؛ زمینه ساز موج بزرگ تشکیل بسیج مردمی ملت ها علیه استکبار بود

سردار مجیدی با اشاره به تشکیل بسیج مردمی در کشورهای آزادیخواه به پشتوانه تفکر سردار سلیمانی، افزود: امروز شاهد هستیم آن موج بزرگی که شهید سلیمانی در جهان اسلام و دنیا علیه استکبار ایجاد کرد، زمینه ساز ایستادگی بسیج مردمی در برابر آمریکای جنایتکار و حامیان کوردلش شده است.

وی تصریح کرد: به همین علت سردمداران کفر به دنبال ضربه زدن به سرداران رشید سپاه از جمله سردار شهید سلیمانی بودند تا به خیال خام خود جلوی روشنگری و بصیرت افزایی ملت های منطقه را بگیرند.

شهادت آرزوی 40 ساله شهید سلیمانی

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در ادامه عنوان کرد: سردار رشید اسلام شهید سلیمانی، پس از 40 سال خدمت بی منت به اسلام و نظام بامداد امروز به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت رسید.

وی همچنین تأکید کرد: به زودی ما انتقام خون شهید سلیمانی را از آمریکا و وابستگان آنان با تمام توان می گیریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۸۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید دانشجو در خانوک

حجت‌الاسلام غفوری، امام جمعه خانوک در یادواره شهید دانشجو سید احمد حسینی که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای داربیدخون برگزار شد، گفت: باران رحمت الهی که این چند روز نازل شده است، کوه ها دشت ها و روح دل هایمان را طراوت بخشیده است.

وی افزود: به لطف الهی و به همین خون پاک شهیدان، امروزه شاهد نابودی اسرائیل و فروپاشی غرب هستیم.

 حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: شهید سلیمانی‌ها به این مسیر پرتو می‌دهند و چنین مکتبی، شکست نمی‌خورد و این مکتب در همه جا پیروز است.

وی با اشاره به شهدای دفاع مقدس بیان داشت: در هر جایگاهی که باشیم، هیچ زمانی نباید رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای گرانقدر را فراموش کنیم؛ زیرا آرامش و آسایش امروز ما مرهون فداکاری و جانفشانی‌های آن عزیزان است و احترام به شهدا و امام شهدا وظیفه آحاد مختلف مردم است. 

در پایان مراسم گروه سرود دختران حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند و از طرف مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده شهید حسینی تجلیل شد. 

شهید دانشجو، سید احمد حسینی در سال ۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود