Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-شهادت سردار سلیمانی با واکنش‌های بسیاری همراه بود و در این راستا اصلاح‌طلبان و اصولگرایان نیز در وصف این سردار سپاه دل‌نوشته‌ ها و پیام هایی را منتشر کردند یا به گفتگو با رسانه ها پرداختند.

 "محمدرضا پورابراهیمی"  با عرض تسلیت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی به ملت شریف ایران و مقام معظم رهبری اظهار کرد: سردار سلیمانی عمر با برکت خود را در راه اسلام و اعتلای مکتب شیعه صرف کرد و شهادت این سردار بزرگ اندوه عمیق و بزرگی در دل دلدادگان انقلاب، اسلام و شیعیان جهان به جا گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در گفتگو با ایسنا افزود:سردار سلیمانی بعد از سال ها مجاهدت در کنار امام و رهبری، کسانی را که آمده بودند انقلاب اسلامی، شیعه و جریان اسلام را در منطقه نابود کنند و طراحی شده جریان عبری، عربی و امریکایی بود را سرکوب کرد و امروز نه تنها جهان اسلام، همه آزادیخواهان جهان و علاقمندان به این سردار بزرگ متاثر و متالم شده اند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه مهم است ادامه دادن مسیر و راه سردار سلیمانی است و دنیا بداند با شهادت سردار عزیز مسیر و راه شهدای ما استقرار خواهد یافت.

وی افزود: هزاران سردار سلیمانی در مکتب شیعه تربیت یافته و این مسیر را ادامه خواهند داد کما اینکه نهضت عاشورا ۱۴۰۰ سال ادامه یافته است.

پورابراهیمی تصریح کرد: این اقدام امریکا نشان داد کسانی که از خارج با مردم ما با ادبیات گول زننده صحبت می کنند که علاقمند به ملت هستند دروغ می گویند و به دروغ ادعای دوستی دارند، سردار عزیزی را که افتخار همه مردم ایران بود ترور کردند.

وی با اشاره به اینکه امریکایی ها تاوان سنگینی خواهند داد، گفت: نفرت مردم ما از امریکا هزاران برابر و مشخص شد آنها لحظه ای از خصومت با ایران دست برنمی دارند و نشان داد امریکایی ها با تمام وجود علیه انقلاب و سردارانی هستند که در دل مردم جا دارند و حتما هزینه سنگینی خواهند پرداخت و مردم ما بی تفاوت نخواهند بود و انتقام می گیرند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مسیر مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان ادامه دارد و این مسیر ترسیم شده حاج قاسم سلیمانی است و با قدرت و مقاومت ادانه می دهیم و در کنار رهبری هزاران سردار سلیمانی خواهیم داشت.

شکوری راد: اقدامی هولناک بود

علی شکوری راد دبیرکل حزب اتحاد ملت در واکنش به شهادت سردار سلیمانی در صفحه توئیترش نوشت: 

«انا لله و انا الیه راجعون.

به شهادت رساندن سردار سرافراز قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی مهندس فرمانده حشدالشعبی عراق به دست نیروهای آمریکایی جنایت‌پیشه، اقدام هولناکی است که منطقه را در معرض تحولات غیرقابل پیش‌بینی قرار می‌دهد. این مصیبت را به عموم مسلمین تسلیت می‌گویم».

حاج قاسم عزت ایران بود 

محمدعلی ابطحی عضو جامعه روحانیون مبارز نیز در صفحه اینستاگام خود با این تیتر که «حاج قاسم سلیمانی مظهر عزت و شرف ایران بود» نوشت: 
آن قدر بزرگ بود که به آرزویش رسید.شهادت به دست مستقیم آمریکا.
به خاطر ایران باید خیلی قدردان سلیمانی بود.در دو دهه گذشته همه منطقه دچار نا امنی شدند. 
اما سلیمانی مرزهای ایران را به دورتر منتقل کرد که ایرانی در امنیت بماند.
همه دشمنان و مخالفان ایران یک جا خوشحال شدند.
از فرماندهی لشگر ثارالله کرمان درجنگ با عراق تا همین دیشب یک سر، سرباز بود.به فرماندهش، رهبر معظم انقلاب بیشتر از همه باید تسلیت گفت.
متواضع،هوشمند، به معنای واقعی جان برکف بود.
رحمت خدا بر او.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۸۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی، گفت: سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است. - اخبار استانها -

حسین اکبری در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهار داشت: تشکیل سپاه به عنوان مهم‌ترین رکن مردمی انقلاب اسلامی نشانگر باور جمهوری اسلامی ایران به مشارکت مردم در تامین امنیت است.

وی افزود: سپاه در حوزه بازدارندگی اقدامات بسیار خوبی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده و امروز بازدارندگی قدرت جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق به خوبی به دنیا اثبات شد.

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی گفت: امروز در علم هوافضا در لبه علم دنیا هستیم و از بسیاری از کشورهای قدرتمند جهان پیشتاز بوده و قدرت‌نمایی رزمندگان سپاه اسلام در تنبیه رژیم صهیونیستی برای همه قابل لمس بود.

اکبری ادامه داد: سپاه در حوزه نیروی زمینی در کنار برادران مرزبانی و ارتش و سایر نیروهای مسلح، حضور جدی و قوی دارد و بخشی از مرز در جنوب شرقی در زمره محدوده پاسداری فرزندان سپاه خراسان شمالی از تیپ جوادالائمه(ع) است.

وی تصریح کرد: امروز سلاح‌های به روز و کارآمد و دقیق در اختیار نیروهای زمینی سپاه و سایر نیروهای سپاه است و این حاصل پیوند علم با اقتدار ملی است.

اکبری گفت: بسیج، امروز با مردمی کردن موضوع امنیت توانسته است نمونه کاملی از امنیت مردمی را که امنیتی پایان ناپذیر است به همه مردم منطقه و دنیا ارائه دهد. در کنار این اقدامات، فعالیت‌های خدماتی و جهادی به صورت به صورت مردمی با 2000 گروه جهادی در حال انجام است.

فرمانده سپاه خراسان شمالی با اعلام این موضوع که همه دستگاه‌های اجرایی و مردم از حضور سپاه و بسیج در فعالیت‌های خدماتی و عمرانی رضایت کامل دارند گفت: امروز در حوزه‌های آبرسانی، ساخت مسکن برای محرومان و ایجاد راه‌های روستایی و سایر اقدامات عمرانی و فرهنگی نیز  فعالیت‌های بسیار خوبی انجام شده است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟