Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد محی، سخنگوی گردان‌های حزب‌الله عراق اعلام کرد که این جنایت بزرگی که آمریکا مرتکبش شد منطقه و جهان را به نقطه‌ای حاد می‌کشاند که نتیجه آن جنگی فراگیر و گسترده است.

به گزارش العالم، محی گفت، جنایتی که آمریکا مرتکب آن شد باعث می‌شود همه جهان به نقطه حادی برسند که امکان بازگشتی از آن نیست و هیچ کس پیامدهای آن را نمی‌داند و در نتیجه منطقه را به جنگی گسترده خواهد کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محی تاکید کرد: آنچه آمریکا انجام داد هیچ توجیحی ندارد و آمریکا و رژیم صهیونیستی کسانی هستند که بهای این حماقت را پرداخت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: آمریکا امروز دنبال اشغال عراق است و چه بسا دنبال اقدامات دیگری هم باشد تا بتواند پیامدهای این جنایت را مهار کند و آمریکا با عراق به عنوان یک کشوری که میزبان پایگاه نظامی‌اش در منطقه است برخورد نمی‌کند.

312 17310

کد خبر 1338117

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: قاسم سلیمانی عراق ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۹۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه جدید گردان‌های قسام درباره دلیل عدم آزادی اسیر آمریکایی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، یک منبع در گردان‌های قسام اعلام کرد «کیت سیگال» اسیر سالخورده که روز گذشته در یک فایل ویدیویی دیده شد، دارای تابعیت آمریکایی است.

منبع مذکور اشاره کرد که سیگال قرار بود در جریان مبادله اسرا در ماه نوامبر گذشته آزاد شود اما سرسختی و تعلل رژیم صهیونیستی مانع از آن شد.

این منبع قسامی بیان کرد که این اسیر آمریکایی به چندین بیماری مبتلا است و تحت مراقبت پزشکی قرار دارد.

کد خبر 6091395 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • بیانیه جدید گردان‌های قسام درباره دلیل عدم آزادی اسیر آمریکایی
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف جنگ ظالمانه غزه عمل کند
  • واکنش رسانه های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی
  • واکنش رییس دانشگاه تهران به سرکوب اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • نظرسنجی هاروارد چگونه تعبیر شد؟/ عواقب اصرار بر جنایت
  • سناتور آمریکایی: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • گردان‌های «المجاهدین» سدیروت اشغالی را راکت‌باران کرد
  • واکنش انصارالله به سرکوب معترضان حامی غزه در آمریکا
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر