Web Analytics Made Easy - Statcounter

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که صبح امروز جمعه دستور ترور سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و همراهان وی را صادر کرده بود در اقدامی عجیب توئیت چند ماه پیش خود را دوباره منتشر کرد .

به گزارش ایرنا وی در صفحه رسمی توئیتر خود نوشت؛ ایران هیچگاه در مذاکره شکست نخواهد خورد.همچنین مدعی شد که ایران هیچگاه جنگ را پیروز نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ ۳۰ ژوئیه ۲۰۱۹ (۸ مرداد ۹۸ ) هم این توئیت خود را منتشر کرده بود.

رسانه های عراقی سحرگاه جمعه اعلام کردند که سردار سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس جانشین فرمانده نیروهای الحشد الشعبی توسط حمله بالگردهای آمریکایی به شهادت رسیدند.

وزارت دفاع آمریکا اعلام کرده بود که دستور ترور سردار سلیمانی را ترامپ به صورت مستقیم صادر کرده است.

لینک کوتاه: asriran.com/002xsg

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۳۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم

فرمانده انتظامی آذربابجان‌غربی گفت: شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس است.

به گزارش مشرق، سردار رحیم جهانبخش افزود: در پی وقوع نزاع و درگیری شب گذشته در یکی از محلات ارومیه و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی متهمان شناسایی شده و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته است.

وی افزود: پس از تکمیل پرونده و دستگیری متهمان، جزئیات آن به اطلاع عموم شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

سردار جهانبخش تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و قطعاً اجازه جولان به مخلان امنیت عمومی را نمی دهیم.

دیگر خبرها

  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم