Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مردم انقلابی و بصیر اصفهان که در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی همواره پشتیبانی خود از ولایت فقیه و دفاع از آرمان‌های شهدای والامقام را به اثبات رسانده‌اند، امروز نیز در پی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی در اجتماعی پرشور حاضر شدند تا یک بار دیگر فریاد استکبارستیزی سر دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اصفهانی‌ها از ساعتی پیش با حضور خود در مسجد و میدان امام خمینی (ره) صحنه‌های پرشوری از ارادت خود به سردار مجاهد و شجاع ایرانی، حاج قاسم سلیمانی را به نمایش گذاشته و با نوحه خوانی و سینه زنی در فراق فرمانده دل‌ها گریستند.

فریاد‌های ضداستکباری مردم اصفهان از همان دقایق نخست آغاز مراسم از مسجد و میدان امام (ره) در آسمان طنین انداز و حضور آحاد و اقشار مختلف مردم در این اجتماع بزرگ پرشور و مثال زدنی است.

بارش رحمت الهی نیز با اشک‌های مردم توأم شد تا صحنه‌هایی از عشق و ارادت مردم بصیر و شهید پرور اصفهان به فرمانده دلاور اسلام به شکوه هرچه‌تمام‌تر ترسیم شود.

این مراسم قرار است با نوحه خوانی و مداحی و سخنرانی سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی مشاور عالی مقام معظم رهبری ادامه پیدا کند.


این در حالی است که همزمان با ساعت رسمی شروع مراسم، مسجد و میدان امام (ره) صحنه حضور پرشور مردم مومن و شهید پرور اصفهان است و جمعیت زیادی نیز در حال وارد شدن به محل برگزاری مراسم هستند.

 




انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تجمع بزرگ مردمی اصفهان شهادت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۸۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم

رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: مسیر منتهی به چهارراه بابا قاسم به سمت میدان قدس به دلیل ترکیدگی لوله آب تا اطلاع ثانونی مسدود است.


سرهنگ احمد رضا هیرمند افزود: براین اساس هم اکنون در مسیر جنوب به شمال خیابان میدان قدس به سمت چهارراه بابا قاسم محدودیت ترافیکی اعمال شده است.


او  از رانندگان خواست برای تردد ار مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • برگزاری اجتماع مردمی صادقیون شنبه
  • دعوت خانواده شهدا از مردم برای شرکت دراجتماع مردمی درگلستان شهدا
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • برنامه های دسته روی ویژه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ایلام
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم