Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان گفت: طرح گردشگری پایدار ابزاری در راستای توسعه صنعت توریسم در استان همدان است که سبب رونق و جذب توریست می‌شود. ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

مهدی الماسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، با تاکید براینکه با اجرای طرح‌هایی در حوزه‌ امنیتی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان، صنعت گردشگری در استان جان تازه می‌گیرد اظهار داشت: طرح گردشگری پایدار ابزاری در راستای توسعه صنعت توریسم در استان همدان است که سبب رونق و جذب توریست می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: طرح گردشگری با رویکرد توسعه پایدار در استان  تلاش دارد ضمن برقراری توازن میان عرضه و تقاضا در راستای حفظ منابع موجود گام برداشته و با رعایت اخلاق حرفه‌ای سبب افزایش ضریب امنیت در حوزه‌ی گردشگری شود.

5 کشور برتر بازار گردشگری استان فارس؛ فرانسوی‌ها در صدر گردشگران خارجیتهران| 15 پروژه گردشگری و بوم‌گردی با ظرفیت اشتغالزایی 600 نفر در جنوب غرب استان تهران ایجاد می‌شود«طرح‌های گردشگری گیلان» در اولویت پرداخت تسهیلات اشتغال قرار گرفتند

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان با تأکید بر اینکه باید از بروز مشکلات و جرائم امنیتی و انتظامی در حوزه گردشگری پیشگیری کنیم، گفت: این معاونت برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در صنعت گردشگری، نسبت به افزایش ریسک سرمایه‌گذاری در این حوزه تلاش مضاعف دارد.

وی تعدد مراکز تصمیم‌گیری، ضعف تبلیغات داخلی و خارجی و سوء مدیریت در جذب توریسم را از آسیب‌ها و مشکلات بنیادین این صنعت برشمرد و ابراز کرد: دستگاه‌های متولی باید ضمن همکاری و هماهنگی با یکدیگر، ضعف‌ها و آسیب‌ها را دربخش توسعه‌ گردشگری به حداقل برسانند.

الماسی همچنین از راه اندازی ستاد تالیف قلوب در همدان خبر داد و اظهار داشت: ستاد تالیف قلوب در استان همدان با ابتکار رئیس کل محترم دادگستری استان همدان آقای دکتر عدالتخواه فعالیت خود را آغاز کرده و در آینده نزدیک فعالیت این ستاد به سراسر استان تعمیم می‌یابد.

وی مطرح کرد: کنترل خشم و کاهش خشونت در جامعه و تلاش مضاعف در حل و فصل اختلافات مردمی با استفاده از ظرفیت نهادهای مذهبی همچون ائمه جماعات مساجد از اهداف این ستاد است.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان با تاکید بر ضرورت ایجاد آرامش و نشاط اجتماعی و افزایش و ارتقاء فرهنگ گذشت در سطح جامعه ابراز کرد: ائمه  جماعت و معتمدین مسجد می‌توانند در برقراری صلح و سازش در بین متخاصمین نقش کلیدی را ایفاءکنند.

 الماسی با تشریح ابعاد فعالیت این ستاد گفت: امیدوارم با این اقدام شاهد کاهش ورودی پرونده ها در محاکم قضایی باشیم و همچنین از افزایش حجم پرونده‌ها در محاکم قضایی جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/742/ح

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۹۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد

 معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران گفت: امروزه به لحاظ پیچیدگی روابط اجتماعی و وجود رابطه اجتناب‌ناپذیر در زندگی شهروندان، سرقت نه تنها شخص مال‌باخته، بلکه به‌موازات آن امنیت جامعه را نیز متزلزل می‌کند و انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد.

به گزارش ایسنا،  ابوالفضل نیکوکار در این باره گفت: امروزه به لحاظ پیچیدگی روابط اجتماعی و وجود رابطه اجتناب‌ناپذیر در زندگی شهروندان، سرقت نه تنها شخص مال‌باخته، بلکه به‌موازات آن امنیت جامعه را نیز متزلزل می‌کند و انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد.

وی افزود: سرقت موجب افزایش هزینه‌های تولید می‌شود و بخش‌های زیادی از بیت‌المال و سایر امکانات کشور باید صرف پیشگیری از سرقت و مبارزه با تبهکاران و سارقان، اداره زندان‌ها، تأمین زندگی خانواده‌های زندانیان و غیر آن شود، که آثار زیان‌بار آن بر مصرف‌کننده‌ها و شهروندان تحمیل و اضطراب و نگرانی دامن‌گیر خانواده‌ها می‌شود و از لحاظ سیاسی، امنیت داخلی مخدوش شده و موجبات نارضایتی و اعتراض مردم را فراهم می‌کند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران تصریح کرد: در راستای ارتقاء هماهنگی بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در پیشگیری از جرم، به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران در پیگیری مصوبات، جلساتی برگزار شده است که اقدامات صورت گرفته منجر به کاهش ۶/۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر در شهر تهران شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • کاهش ۵۰ درصدی نقاط حادثه‌خیز استان خوزستان
  • اجرای ناقص و ناتمام قوانین یکی از اشکال‌های قانون‌گذاری است
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است