Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@20:33:56 GMT

پاتوسی درلیست فروش شفر؛ بفرما به استقلال+عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۸۰۰۳۵

پاتوسی درلیست فروش شفر؛ بفرما به استقلال+عکس

رسانه اماراتی خبر داد که باشگاه بنی یاس هافبک آفریقایی خود را در لیست فروش گذاشت.

به گزارش تابناک ورزشی، نشریه «الاتحاد» امارات خبر داد که باشگاه بنی یاس آیاندا پاتوسی، هافبک آفریقایی خود را به خاطر عملکرد ضعیفش در این فصل در لیست فروش زمستانی گذاشته و می‌خواهد بازیکن خارجی جدیدی به جای او جذب کند.

او در تابستان گذشته با تصمیم وینفرد شفر، سرمربی آلمانی جذب شد، اما نتوانست عملکرد قابل انتظاری را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تنها در ۴ بازی به صورت کامل برای بنی یاس بازی کرده است. در چند بازی گذشته شفر به خاطر عملکرد ضعیفش او را در ترکیب قرار نداده است.

شفر بعد از ترک استقلال راهی بنی یاس امارات شد و بعد از آن پاتوسی، هافبک سابق استقلال را نیز به این تیم برد، اما عملکرد ضعیف این هافبک آفریقایی باعث شده تا او به فکر فروشش بیفتد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی ابومهدی مهندس هادی طارمی قاسم سلیمانی حشد الشعبی اسماعیل قاآنی توئیت های تهدیدآمیز ترامپ پاتوسی استقلال تابناک ورزشی شفر بنی یاس شهادت سردار سلیمانی ابومهدی مهندس هادی طارمی قاسم سلیمانی حشد الشعبی اسماعیل قاآنی توئیت های تهدیدآمیز ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۰۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: نتوانستیم عملکرد همیشگی را داشته باشیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار ویرا در نشست خبری بعد از بازی با آلومینیوم عنوان کرد:بازی از نظر فیزیکی برای تیم ما خیلی سخت شد و نتوانستیم عملکرد همیشگی مان را داشته باشیم.تیم حریف بر خلاف ما یک ریتم و بازی ثابت در طول بازی داشت. ما باید روی اشتباهاتی که داشتیم کار کنیم چون بازی های سختی در لیگ برتر داریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منتظر محمد مصدوم شد
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • چه بر سر ستارگان عجیب‌ترین قهرمان لیگ برتر آمد
  • پیغام هافبک پرسپولیس با شادی گل دردناک
  • مدیران خودرو 777، تنها نماینده صنعت خودرو ایران در اجلاس ایران و آفریقا
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • اوسمار: نتوانستیم عملکرد همیشگی را داشته باشیم
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی