Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@02:11:36 GMT

دو ماه دیگر شاهد لاله‌های کاخ مروارید باشید

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۸۱۳۷۲

دو ماه دیگر شاهد لاله‌های کاخ مروارید باشید

ایسنا/البرز رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: کاخ مروارید برای جشن نوروزگاه مهیا می‌شود.

پیمان بضاعتی پور در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: عملیات کاشت ۱۰۰ هزار پیاز لاله درکاخ مرواریدآغازشده و این پیازها اوایل سال آینده به  گلدهی می رسد.

وی ادامه داد: بنا شده در میان پیازهای لاله، گل بنفشه هم کاشته شود تا ترکیب این دو گل، زیبایی این مجموعه تاریخی را دو چندان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با بیان اینکه زمستان مناسب‌ترین زمان برای کاشت پیازهای لاله است، اظهار کرد: عملیات کاشت بیش از ۳۰۰ هزار پیاز لاله در ۲۹ واریته متنوع و رنگارنگ در باغ گل‌هایِ پارک شهید چمران کرج نیز به پایان رسیده و برنامه‌ریزی برای برپایی با شکوه هشتمین دوره این جشنواره در دستور کار سازمان قرار دارد.

وی با بیان اینکه وضعیت احیا ۲۷ هکتار از فضای سبز کاخ مروارید در حال انجام است، تصریح کرد: عملیات حذف تمام علف‌ها و گیاهان زائد،آماده سازی چهارحلقه چاه و استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری و اصلاح آبخور بیش از ۹۰۰ اصله درخت وهمچنین حذف سرشاخه های خشک و هرس زمستانی و لایروبی دریاچه از جمله اقدامات باغبانی و به‌زراعی  صورت گرفته در این مجموعه است.

این مسئول با اشاره به برنامه‌ریزی های انجام شده برای بهسازی فضای سبز کاخ مروارید تصریح کرد: استقرارو رنگ آمیزی المان‌ها و مبلمان‌های این مجموعه و تامین سیستم‌های روشنایی و نورپردازی آن گام بعدی این سازمان در کاخ مروارید است که در دو ماه آینده تکمیل خواهد شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، در پایان با بیان اینکه عملیات کاشت گل‌های فصلی و بهاره کاخ مروارید در فصل پاییز انجام و به پایان رسیده تصریح کرد: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری و این سازمان بر این مبنا استوار است تا این مجموعه تاریخی که سال‌ها مورد بی مهری قرار گرفته بود را به بهترین شکل ممکن و با کیفیت مطلوب و ارزنده، مهیای میزبانی میهمانان و مسافران نوروزی و برگزاری جشن نوروزگاه کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۱۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو ظهر دوشنبه در دیدار با سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر ضمن تبریک به سرپرست جدید سازمان انتظارات و راهکارها بخش کشاورزی را عنوان کرد.

فرمانده محترم سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: کارها باید با روحیه جهادی، نه اداری انجام شود و سلامتی کار یکی از مهمترین مسائل است.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه سپاه و بسیج جامعه کشاورزی و بسیج سازندگی در هر زمینه‌ای که باعث رشد بخش کشاورزی در مناطق محروم می‌شود، آماده همکاری است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: فضا و محیط جهاد باید مانند دهه اول انقلاب باشد و کارکنان با روحیه جهادی و با تلاش و پشتکار وظایف خود را انجام دهند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر به ارائه برنامه‌ها و اهداف کوتاه مدت و بلند مدت سازمان و همچنین طرح‌هایی که با توجه به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم می‌توان تا پایان سال به انجام رسد پرداخت.

مرتضی بحرانی همچنین از مسئول بسیج جامعه کشاورزی استان دعوت کرد تا در نشست‌های مهم سازمانی حضور فعال داشته باشند.

در پایان سرگرد دسترس، مسئول بسیج جامعه کشاورزی استان بوشهر ضمن آرزوی توفیق برای دکتر منفرد در عرصه‌های مختلف و آرزوی موفقیت برای سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در مسئولیت جدید بیان کرد: این جامعه با توجه به نیروهای انسانی که دارد به طور کامل در کنار سازمان و آماده هرگونه همکاری در جهت پیشرفت اهداف سازمانی دارد.

کد خبر 6098162

دیگر خبرها

  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • نگاه واقع‌گرایانه به آسیب‌های اجتماعی داشته باشید/ مسئولان منفعل توبیخ می‌شوند
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصار‌های پارک لاله را بردارد
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصارهای پارک لاله را بردارد