Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت که سردار شهید قاسم سلیمانی فقط متعلق به ایران نبود بلکه متعلق به تمامی جهان اسلام و جبهه مقاومت بود. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز (یکشنبه) گفت که دولت آمریکا گمان می‌کرد می‌تواند با شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی، معادلات را به نفع خود تغییر دهد، اما دچار اشتباه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او که پس از دیدار با خانواده شهید سلیمانی در تهران با شبکه المنار گفتگو می‌کرد، گفت که روحیه خانواده شهید سلیمانی بسیار بالاست و ما در برابر یک خانواده بسیار گرانقدر قرار داریم.

معاون دبیرکل حزب‌الله، تأکید کرد: «پس از شهادت سردار سلیمانی و همراهانش ما قوی‌تر شدیم و گذشت ایام این موضوع را ثابت می‌کند؛ ما اکنون بعنوان حزب‌الله مسئولیت‌های بیشتری بر گردن داریم و به این مسیر شرافتمندانه ادامه خواهیم داد.»

شیخ نعیم قاسم، سردار شهید سلیمانی را نه فقط متعلق به ایران، بلکه متعلق به تمامی جهان اسلام و جبهه مقاومت علیه اشغالگری و استکبار دانست و گفت که دمشن گمان می‌کرد با از میان برداشتن ایشان، مانع بزرگی را از سر راهش برداشته است، اما به زودی خواهد فهمید که شهادت سردار سلیمانی موجب ظهور نیرو‌های قدرتمند خواهد شد که مسیر این شهید را ادامه داده و تکمیل خواهند کرد.

امروز همچنین قرار است سید حسن نصرالله در بیروت در مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی سخنرانی کند.

بامداد روز جمعه سیزدهم دی ماه (سوم ژانویه) ساعاتی پس از انتشار اخباری از انفجار و اصابت موشک به دو خودرو در نزدیکی فرودگاه بغداد، الحشد الشعبی عراق از شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و «ابومهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی عراق در حمله هوایی آمریکا خبر داد؛ خبری که ساعتی بعد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن را تأیید کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: معاون دبیرکل حزب الله شهادت سردار سلیمانی الحشد الشعبی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۴۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • نعیم قاسم: جنگ ممکن است برای همیشه بازگشت شهرک‌نشینان را پایان دهد
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • کارواش های منطقه یک تهران زیر ذره بین بازرسان
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟