Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@02:51:24 GMT

ریزش سقف مدرسه بر سر دانش آموزان!

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۸۵۰۱۴

ریزش سقف مدرسه بر سر دانش آموزان!

سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان جزئیات حادثه ریزش سقف یکی از مدارس این استان را تشریح کرد.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ سیدفخرالدین هاشمی، به اتفاق ریزش سقف مدرسه «پورولی» روستای راونگ از توابع بخش مرکزی میناب اشاره کرد و گفت: «روز گذشته به محض اطلاع از این اتفاق با نجفی، مدیر مدرسه و کریمی، رئیس آموزش و پرورش منطقه صحبت کردم و هر دو نفر اعلام کردند که خبر منتشر شده با عنوان ریزش مدرسه کذب است و چنین چیزی اتفاق نیفتاده است و سقفی ریزش نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او ادامه داد: «پیش از این مسئولان مدرسه یک لامپ مهتابی را نصب کرده‌اند که احتمالا خوب نصب نشده بود و این موضوع سبب شد تا افتادن مهتابی در کلاس همراه با تکه‌های گچ باشد، اما هیچ مشکلی جسمانی برای دانش‌آموزان ایجاد نشده است. صبح امروز هم کارشناسان اداره کل نوسازی به محل مدرسه اعزام شده‌اند و صحبت‌های رئیس آموزش و پرورش و مدیر مدرسه را تصدیق کردند. کلاس هم اکنون دایر است و هیچ مشکلی نیست.»

سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان افزود: «این مدرسه تخریبی و مربوط به دهه 50 است. در شهرستان میناب حدود 80 مدرسه تخریبی داریم که در چند سال اخیر نوسازی آن‌ها شروع شده است و با کمک خیرین و دولت تخریب و طبق اولویت‌هایی که آموزش و پرورش به ما اعلام می‌کند در طرح تخریب و بازسازی قرار می‌گیرند.»

هاشمی گفت: «در فیلم منتشر شده هم مشخص است که دانش‌آموزان گریه می‌کنند، کلاس دانش‌آموزان ابتدایی بوده است و دچار دلهره شده‌اند و خدا راشکر آسیب جسمانی به کسی وارد نشده است. من هم ظهر امروز عازم منطقه هستم و از مدرسه بازدید و دستورات مقتضی گرفته می‌شود.»

منبع:پانا

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانش آموزان دولت گریه مدرسه هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۵۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) دانش آموزان با سوخت‌بر‌ها به مدرسه می‌روند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • (ویدئو) دانش آموزان با سوخت‌بر‌ها به مدرسه می‌روند!
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم