Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد آشوبی بازیکن پیشین باشگاه استقلال در گفت‌وگو با پارسینه درباره درستی انتخاب فرهاد مجیدی برای مربیگری استقلال گفت: اگر اصول و قواعد روز دنیا را در نظر بگیریم، انتخاب مجیدی به عنوان مربی استقلال کاملاً غلط بود. فرهاد مجیدی و خیلی از مربیان دیگر ایرانی، بدون تجربه کافی مربیگری، هدایت تیم‌ها را به عهده گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتیجه گرفتن فرهاد مجیدی در استقلال موضوع دیگری است که می‌تواند به آن‌هم پرداخت.
او در ادامه گفت: استراماچونی با استقلال به موفقیت رسید و حالا ادامه راه او بسیار کار سختی است. امیدوارم فرهاد مجیدی بتواند در این شرایط بتواند نتیجه بگیرد. هرچند که جانشین استراماچونی شدن در استقلال بسیار کار سختی است.
او در ادامه به ظهور مربیان جوان در لیگ‌های معتبر اروپایی اشاره کرد و گفت: مربیان جوان در اروپا بعد از کسب تجربه در لیگ‌های پایین می‌توانند هدایت تیم‌های بزرگ را به عهده بگیرند. فرانک لمپارد مربی حال حاضر چلسی نمونه بارز این اتفاق است. لمپارد قبل از حضور در چلسی، هدایت تیم‌های کوچک در لیگ‌های پایین را به عهده داشته است. این مربی بعد از کسب تجربه در تیم‌های کوچک می‌تواند هدایت تیم بزرگی همچون چلسی را به عهده می‌گیرد.
آشوبی در ادامه به تجربه کاری فرهاد مجیدی اشاره کرد و گفت: فرهاد مجیدی هدایت کدام تیم را به عهده داشته است؟ او مدت کوتاهی دستیار شفر بود و چند هفته کوتاه هم سرمربی استقلال و تیم ملی امید بود. اگر تجربه فرهاد مجیدی را باتجربه فرانک لمپارد مقایسه کنید، خودتان متوجه تفاوت ماجرا می‌شوید.
این هافبک پیشین فوتبال ایران در پاسخ به این سؤال که فرهاد مجیدی چگونه می‌تواند از زیر سایه استراماچونی خارج شود؟ گفت: اگر فرهاد مجیدی ایده‌های جدید و به روز را در تمرینات استقلال پیاده کند می‌تواند در این امر موفق شود. وقتی تمرینات برای بازیکنان جذاب باشد خودبه‌خود شرایط را برای آنها آسان می‌کند و با کسب نتیجه در زمین هم سکوها به آرامش می‌رسد.
او در ادامه گفت: فوتبال ایران نیاز به پوست‌اندازی دارد. بازگشت به مسیری که فاصله زیادی با سطح جهانی فوتبال دارد نمی‌تواند اثربخش باشد. کاری که استراماچونی در استقلال انجام داد، پیچیده و عجیب نبود. او درزمانی که هدایت استقلال را به عهده داشت، اصولی که باید یک مربی می‌تواند در تیم پیاده کند را انجام داد. او راهکاری را که می‌تواند تیمش را موفق کند پیدا کرد و با توجه به اینکه اصول حرفه‌ای مربیگری را فراگرفته بود، توانست آن را در استقلال پیدا کند.
او دلیل جذابیت استقلال را همین موضوع دانست و گفت: وقتی استراماچونی توانست این اصول را در استقلال پیدا کند همه متعجب شدند. اگر فرهاد مجیدی راه‌کارهایی که به بلوغ بازیکنان کمک می‌کند را پیدا کند، می‌تواند کمبود استراماچونی را در استقلال پر کند. اما بازگشت مجیدی به همان سبک قدیمی فوتبال ایران، یعنی همان فوتبالی که در ایران وجود دارد و خروجی بی‌کیفیتش را هم در لیگ ایران شاهد هستیم، کمکی به ثبات مجیدی روی نیمکت استقلال نمی‌کند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فرزاد آشوبی استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۵۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از روابط‌عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، در این جلسه که در محل دفتر این گروه برگزار شد، علی عسکری، با اشاره به اهمیت رقابت تیم‌های بزرگ در عرصه داخلی، این مهم را موجب تقویت فوتبال ایران در عرصه‌های بین‌المللی دانست و اظهار داشت: صنعت خودروسازی در آلمان به این دلیل از آمریکا پیش افتاد که دو شرکت بنز و بی‌ام‌و با هم رقابت می‌کردند و این رقابت موجل رشد این صنعت در عرصه جهانی شد. در حوزه فوتبال هم معتقدیم رقابت داخلی برای موفقیت جهانی بسیار مؤثر است، همچنین معتقدیم تیم‌های محبوب ملت باید مورد توجه باشند.

وی با بیان اینکه استقلال ایران باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای، آسیایی و جهانی جزو برترین‌ها باشد، تصریح کرد: گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در حمایت از تیم استقلال ایران جدی است و ما نیز با توکل به خدا و توسل به معصومین و با حمایت هواداران پرشور استقلال ان‌شاءالله به سمت توفیقات ورزشی در عرصه‌های جهانی خواهیم رفت.

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، موفقیت تیم‌های ورزشی و بخصوص فوتبال در عرصه‌های جهانی را موجب نشان‌دادن عظمت و اقتدار ایران در عرصه‌های بین‌المللی دانست و افزود: این موفقیت‌ها به همراه وحدت، همدلی و یکپارچگی در داخل باعث تولید قدرت ملی می‌شود و می‌بایست هر کدام از ما به نحوی برای رسیدن به این مهم تلاش کنیم.

توجه ویژه باشگاه استقلال به حوزه فرهنگی از مواردی بود که در این جلسه موردبحث و بررسی قرار گرفت.این جلسه با حضور علی عسکری، رشید سمیعی، مهدی حیدرزاده، مهدی افضلی، علی خطیر، احمد شهریاری، حسین پناهیان، مهدی قربانی و مهدی سالم برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات