Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: حمایت از دامداری‌های سنتی روستاهای البرز در راستای مهاجرت معکوس صورت می گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، جهانگیر شاهمرادی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز ظهر امروز در جلسه بررسی رفع موانع پرداخت تسهیلات برای واحدهای دامداری روستاهای استان گفت: تسهیل در پرداخت تسهیلات به حدود چهار هزار و 500 واحد دامداری روستایی در راستای اجرای سیاست های توسعه روستایی و تحقق طرح مهاجرت معکوس انجام می شود که باید با دقت نظر مدیران کل دستگاه های ذیربط بیش از پیش مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز بیان کرد: در راستای اجرای طرح مهاجرت معکوس که یکی از الزامات آن حفظ بافت روستاها و جلوگیری از تخلیه و تبدیل روستاها به شهر است، زیرساخت هایی باید مدنظر و توجه قرار گیرد که از آن ها جمله می توان به ارائه خدمات مختلف و همچنین حفظ اشتغال موجود در روستاها اشاره کرد.

وی با بیان اینکه عمده فعالیت روستائیان استان در حوزه کشاورزی و دامداری است، افزود: به منظور حمایت از دامداری های استان با همکاری بانک کشاورزی به عنوان بانک عامل در این حوزه به دامداری های سنتی، تسهیلات موردنیاز اعطا می شود. انتظار می رود بانک کشاورزی نسبت به تسهیل و تسریع در اعطای تسهیلات بانکی به واحدهای سنتی دامداری اقدام و گزارش آن را به استانداری اعلام کند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: مهاجرت البرز توسعه روستایی روستاها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۰۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی خورشیدی پیش از ظهر یکشنبه در همایش گرامیداشت روز ملی شوراها اظهار کرد: روز نهم اردیبهشت روز ملی شوراهای اسلامی نامگذاری شده و باید این روز مهم را گرامیداشت.

وی افزود: در آیات و روایات متعددی به اهمیت مشورت پرداخته شده است و لازم است در تمامی مسائل این مشورت صورت بگیرید و در واقع این مهم یکی از محاسن حکومت اسلامی است.

حجت‌الاسلام خورشیدی با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های بخش روستایی باید شناسایی و تقویت شوند، گفت: دهیاران باید با شناسایی ظرفیت‌های روستاها در راه توسعه بخش روستایی تلاش کنند.

وی اضافه کرد: همه ما اذعان داریم نظام اسلامی خدمات شایسته‌ای در سطح شهر و روستا انجام داده است اما هنوز مشکلاتی در حوزه‌های مختلف وجود دارد و لازم است شوراها و دهیاران در راستای رفع آن تلاش کنند.

امام جمعه بیجار بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی تاکید کرد و گفت: باید ظرفیت‌های روستا و بخش‌ها را شناسایی کنیم تا روستاها خودکفا شوند.

کد خبر 6090738

دیگر خبرها

  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • وقوع مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد